Ugró Miklós: Morálmarketing

MNO
2011. 09. 17. 9:38
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Ugró Miklós: Ingoványos területre tévedünk, amikor egy multicég erkölcsi értékrendjéről próbálunk véleményt alkotni. Tudjuk, többnyire nem jellemzik őket erkölcsi megfontolások, ám ha érdekeik úgy kívánják, a puritánokat megszégyenítő szigorú erkölcsi elveket hirdetnek meg, vagy kérnek számon másokon, s teszik ezt pont olyan gátlástalanul, ahogyan lelkiismeret-furdalás nélkül szokták bezsebelni a hasznot, vagy éppen legyűrni a konkurenciát. S mivel a „korszerű” politikai hatalom is a multicégek logikája és gyakorlata szerint építkezik (a cégem neve: Magyarország! – büszkélkedett Kóka), az erkölcs és a politika viszonyáról sem mondhatunk túl sok vigasztalót.

(Magyar Nemzet, 2011. szeptember 17.)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.