Ha figyelemmel kísérjük az európai és a magyar sajtó szalagcímeit, kiemelt, eltussolt, elhallgatott híreit, tudósításait, kommentárjait, a jelzők ésa címkézések használatát, és megpróbálunk a sorok között olvasni, elég gyorsan rájövünk, hogy az európai és a magyar hírközlés túlnyomó részea baloldali eszmékkel rokonszenvez, a baloldali személyiségeketelőnyösebben mutatja be, és a baloldali célkitűzések irányába manipulál.Természetesen finoman és rafináltan. Az emberek többsége mindezt nem veszi észre, véleménye és politikai érzékenysége fokozatosan eltolódik a baloldali eszmék felé.Mi az oka a média általánossá váló baloldali rokonszenvének?A magyarázat egyszerű: a baloldal kitűnő szervezettsége és különösen a kiválóan felépített, hosszú távú, eredményes kommunikációs stratégia alkalmazása, amelynek egyik legfontosabb célja a média befolyásolása és irányítása.A sikerek döntő tényezője a baloldal kommunikációs céljait követő következetes információs és hírközlő rendszer, amely a politikai propaganda és a reklámpszichológia szabályaira épül. A politikai manipuláció kommunikációs szabályait félelmetes hatékonysággal valósítják meg.Ellenfeleiknek nagyon kevés esélyt adnak, akik naivitásukban a valós tényekre alapozott információkkal igyekeznek felhívni a közvélemény figyelmét a baloldali retorika valótlan állításaira, helytelen következtetéseire. A baloldali válasz egyszerűen szétrombolja és lemossa legmegalapozottabb érveiket, mert a jól előkészített, csattanós válaszban a propaganda és a reklámpszichológia törvényeire alapozott, meggyőző erő rejlik.A közvélemény végül is a baloldalnak ad igazat, egyszerűen azért, mert a baloldali információ érzelmi és valószínűség-tartalma nagyobb, mint ellenfeleinek tárgyszerű, rideg tényeket felmutató közleménye.

Alapjogokért Központ: Lengyelország, a globalisták kísérleti terepe