A vállalatok fizetendő havi működési költségeinek igen jelentős részét képezi a telefonköltség, ami nagyobb cégméret, illetve bővülő dolgozói létszám esetén már igen komoly összeget jelent. A tapasztalatok azonban azt mutatják, hogy éppen a telefonköltség az, amellyel vállalati szinten is jelentős megtakarítást érhetünk el.A Revolution Software ennek a problémának a megoldására kezdte meg korábban telefonforgalom-elemző és -kiértékelő szoftverének fejlesztését, amelyet kezdetben teszt jelleggel magánál a cégnél, majd később külső felhasználóknál is telepített. Az eredmény megdöbbentő: a tapasztalatok szerint a havi telefonköltség akár húsz-harminc százalékkal is csökkenthető. Sőt már a szoftver bevezetésének cégen belüli publikálása esetén is mérhető a visszaesés.A fejlesztés alapját a modern telefonközpontokban rejlő és nagyrészt kiaknázatlan információnyerési lehetőség adta. Ugyanis a jelenleg forgalomban lévő telefonközpontok nagy része lehetőséget biztosít a hívásinformációk soros porton keresztül történő kiadására és a központ felé való továbbítására. Az innen érkező információkat értelmezi és dolgozza fel a Revolution telefonelemző szoftvere a jelenleg legkorszerűbb Microsoft SQL 7.0 adatbázis-kezelő rendszer segítségével. Az intelligens megjelenítő képernyő felületen pedig interaktív módon, a saját magunk számára fontos információk megjelentetésével kérhetjük le az adatokat.A programban a mellékszámokat felhasználókhoz köthetjük, illetve a hívott telefonszámokat is hozzákapcsolhatjuk a rendszer felhasználóihoz. Így mérhetjük, hogy adott mellékről ki mennyit telefonált, milyen számokat hívott, mennyi ideig beszélt. Adott mellékekre adott időintervallumra mennyi hívás érkezett, mennyi ideig tartott a hívás, illetve a telefonszámok besorolása alapján magán- vagy üzleti beszélgetésről van-e szó.Az adatok segítségével – számos kritérium szerint – tanulságos statisztikákat készíthetünk, amely adott esetben nemcsak az alkalmazottak ellenőrzésére szolgál. Rendkívül hasznos vezetői és marketinginformációkhoz juthatunk a rendszerből akár a munkatársak leterheltségére, akár az ügyfelek átlagos hívás-időtartamára, a kiemelkedő ügyfélforgalmi időszakokra stb. vonatkozóan. Sőt megtudhatjuk akár azt is, hogy például egy-egy új termék vagy szolgáltatás bevezetése menynyi hotline-kapacitást köt le.A Revolution jövőbeni tervei között szerepel a mobilszolgáltatók által fájlban küldött részletes telefonlisták szoftverbe való integrálása is, amelynek köszönhetően majd a felhasználó teljes telefonforgalma áttekinthetővé és ellenőrizhetővé válik egy rendszeren belül.
Kitalált vádak célpontja lett Charlie Kirk
