Új informatikai rendszer

T. Zs.
2000. 09. 14. 22:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

– A Fővárosi Gázművek Rt. új alapokra szeretné helyezni kapcsolatrendszerét felhasználóival – mondta Vasanits Dezső, a részvénytársaság vezérigazgatója a tegnapi sajtótájékoztatón. Bejelentették: az ügyfélkapcsolatok javítása, a gyors, pontos ügyintézés elősegítése érdekében korszerű informatikai rendszer bevezetését tervezik.Az IS-U nevezetű modul elindításához feltétlenül szükséges a fogyasztói és a műszaki adatok aktualizálása. Ennek érdekében a társaság nagyszabású felmérést végez a fővárosban az V., VI., XI., és XXII. kerületekben, illetve a szolgáltatási területéhez tartozó 17 Pest megyei településen.Az adatfelvételt vállalkozói szerződés keretében két szakcég végzi el, amelyek munkatársait a Főgáz megbízólevéllel és arcképes kitűzővel látja el. Az adattisztítást szeptember 20-tól december 20-ig végzik majd. Elhangzott: a társaság 770 ezer fogyasztót szolgál ki, és ez a felmérés most 120 ezer felhasználót fog érinteni. Terveik szerint a rendszert, amelynek bevezetése több százmillió forintba fog kerülni, már 2001. április elsején indítanák, és minden fogyasztóhoz 2003 végére jutna el.– A Fővárosi Gázművek a havi számlázásról szeretne áttérni a korszerűbb, negyedéves, féléves és éves befizetésekre, ám a fogyasztók továbbra is választhatják a havi befizetést, ami azzal járna, hogy saját maguknak kellene leolvasniuk gázmérőik állását – közölte Csallóközi Zoltán, a Főgáz igazgatója. Hozzátette: területükön a gázellátottság 88 százalékos, így jelentős számú fogyasztóval nem számolnak.A Fővárosi Gázművek Rt. évente 2,4-2,5 milliárd köbméter gázt ad el, amiből tavaly például 61 milliárd forintos bevételük volt, s mint megtudtuk, idén is hasonló összegre számítanak.A fogyasztók a postaládában elhelyezett kiértesítő szórólap útján kapnak tájékoztatást az adategyeztetés időpontjáról. A felmérés ideje alatt telefonos ügyfélszolgálat működik majd, amelyet a fogyasztók a 477-1177-es telefonszámon érhetnek el. A Főgáz arra kérte a fogyasztókat, hogy lehetőség szerint az értesítésben megjelölt időben tartózkodjanak otthon.Amennyiben az nem felel meg, új időpont egyeztetésére is mód van a megadott telefonszámon. – Az adattisztításra hétköznap a késő délutáni, illetve az esti órákban, valamint a hét végi napokon kerül sor, és csak tíz percet vesz igénybe – hangsúlyozta Csallóközi Zoltán.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.