Az e-gazdaság többrôl szól az online kiskereskedelemnél és a látványos weboldalaknál. Többrôl szól, mint az internet, hiszen az csupán elôsegítôje. Az e-business összekapcsolja a munkatársakat, a szállítókat, a gyárakat, a lerakatokat és a fogyasztókat. Módszerei felgyorsítják a folyamatokat, megszüntetik az unalmas és ismétlôdô feladatokat, és fejlesztik a kapcsolatokat. Az e-gazdaság nem ismeri a földrajzi határokat, az idôzónák elvesztik jelentôségüket.Néhány éve a web még ismeretlen valami volt, ma már mindenütt jelen van. Azok a szervezetek, amelyek az e-gazdaság elveinek bevezetését választották, átveszik a vezetést, és versenyelônyre tesznek szert. Más, hagyományosabb vállalkozások igyekeznek behozni hátrányukat, és gyorsan tanulnak.Komoly elônyei származnak azoknak, akik élni tudnak az e-gazdaság lehetôségeivel. A vállalatok az információhoz való azonnali hozzáférés és az önkiszolgálás révén tökéletesíthetik a vevôszolgálatot; jobban megismerhetik ügyfeleik vásárlási szokásait, és azokhoz illeszkedôre szabhatják a megoldásokat; csökkenthetik az új termékek és szolgáltatások bevezetéséhez szükséges idôt a gyorsabb vásárlói visszajelzés és a jóval gyorsabb tesztelés révén; növelhetik a gazdaságosságot és a hatékonyságot, kiterjeszthetik piaci elérhetôségüket.Az interaktív kapcsolat az ügyfél-kommunikáció új dimenzióját teremti meg, lehetôvé téve, hogy az ügyfél tetszés szerint böngésszen és válasszon. Az e-gazdaságban méretre készíttethet Levi’s farmereket vagy összeállíthat kedvenc zeneszámaiból egy CD-t.Online kereséssel az ügyfelek könnyen megtalálják a számukra szükséges termékeket és információkat – gyorsabban, mint egy áruházban bolyongva. Az Amazon.com webhelyén az összetettebb keresési lehetôségeken keresztül módja nyílik a látogatónak bepillantani a könyv rövid ismertetésébe, könnyedén rátalálhat a szerzô más mûveire vagy a témához kapcsolódó egyéb könyvekre.Ahelyett, hogy a viszonteladókra számítana valamennyi ügyfélkapcsolat kezelésében, a Ford webhelyén az érdeklôdôk megnézhetik a különféle, rendelkezésre álló modelleket. Választhatnak, és kialakíthatják a saját specifikációjuk szerinti árat. Ezután a rendelések további ügyintézésre átkerülnek a közvetítôkhöz. A Ford a fejlesztési folyamat részeként a tervezésben és a marketingben is felhasználja az ügyfelek visszajelzését.Néhány termék közvetlenül a világhálón keresztül szállítható. Szoftvereket, könyveket, idôjárás-jelentéseket, zenét és videofilmeket mind el lehet küldeni digitalizált formában az ügyfeleknek a kommunikációs hálón keresztül, ezzel forradalmasítva az áruelosztást.Új online közvetítôk teremtenek kapcsolatot az információ tulajdonosa és a felhasználó között. Az ügyfél jelzi, hogy milyen információra van szüksége, és ezután személyre szabottan összeállított választ kap. A CNN weblapján arra is van lehetôség, hogy saját igényeink szerinti hírválogatást kapjunk, ahol például sportot vagy aktuális híreket lehet választani.
Fucsovics Márton ápolásra szorult a magyar válogatott kulcsfontosságú meccsén
