Jelentős összeget fordíthatnak a Dél-alföldi Regionális Tanács PHARE-tól nyert ötmillió eurójából Békés megyei útépítési célokra – mondta el lapunknak Domokos László, a megyei közgyűlés elnöke, fideszes országgyűlési képviselő. A 44-es főút rehabilitációja után a megye mellékútvonalai kerülnek sorra. Így megépül végre Mezőberény és Bélmegyer között a műút, a 18 kilométeres útvonalból jelenleg 13 kilométer földút. A tíz éve város környéki szemlélettel dolgozó berényi polgármester, Cservenák Pál Miklós szerint régi vágy teljesül az összekötő út megépítésével, hiszen vétek lenne kihasználatlanul hagyni a szakaszon lévő kifogástalan állapotú Kettős-Körös hidat. Felújítják ezenkívül a Szarvas–Mezőtúr, a Sarkad–Méhkerék és a Békésszentandrás–Furugy közötti igen rossz állapotú harmadrendű utakat, és megszűnik Hunya község irányából való megközelíthetősége.Békéscsaba közlekedésében a mezőgazdasági idényben sok problémát jelentenek a dűlőutak – jelezte Végh László, a város alpolgármestere és fideszes országgyűlési képviselője. Ezért úgynevezett tartós földutak kialakítása kezdődik el, amelyek a különleges kezelés után nem sározódnak, nem kátyúsodnak. A Szarvas felé vezető 44-es főút mentén 60 millióba került volna a „rázatók” megépítése, ennek feléből elkészülnek a tartós földutak, így nem gond többé a sárfelhordás – mondta a honatya.
Lázár János a Harcosok Klubja edzőtáborában: Nincs csodafegyver, nincs felmentő sereg + videó
