Compaq- és Microsoft-megoldásra alapozott korszerű e-mail-, illetve üzenetkezelő megoldást vezetett be a British Telecom. Az egykor állami tulajdonban lévő távközlési óriásvállalat nem kevesebbet várt el az újonan kiépített hálózattól, mint hogy az a következő évezred kihívásainak megfelelő szolgáltatásokat nyújtson.Belső hálózatán a Nagy-Britanniában dolgozó százezer és további húszezer külföldi alkalmazottja többnyire elektronikus levélben kommunikál egymással. A BT előző – különböző forrásokból származó – üzenetkezelő megoldása gyakran okozott zűrzavart, mivel annak valamennyi elemét az eredeti felhasználói számra méretezték, az idők folyamán azonban a rendszer egésze menedzselhetetlenné vált, mind gyakrabban vesztek el üzenetek, olykor pedig háromnapos üzenetközvetítési idők is előfordultak. Az új rendszer kiválasztása, tesztelése és kialakítása öt évvel ezelőtt kezdődött.
Tele volt fordulatokkal a US Open női döntője, bő egy évtizede nem történt ilyen
