Összetett elektronikus kereskedelem

VAMÁ
2000. 11. 05. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Ellentmondásosak kissé az elektronikus kereskedelem papjainak szózatai. Egyik oldalról azt halljuk, olvassuk (írjuk), hogy az internetes vásárlás milyen jó, mert mindent megcsinál a gép, a másik oldalról meg azt, hogy milyen nagyon kell törôdni a vásárlóval, azt mégsem szabad a gépre bízni. Az ellentmondás, mint annyiszor, most is látszólagos. Az ügyfélszolgálatot ugyanis nem a kiszolgáló, hanem a gondola és a csomagolás visszacsempészéseként érdemes értékelni. Hiszen a vásárlást akkor is az internetes rendszeren belül bonyolítjuk le, ha közben segítséget kértünk és kaptunk az ügyfélszolgálattól.A Freesoft most mindenesetre egy olyan elektronikus kereskedelmi csomagot kínál, amiben van egy klienskezelô CRM is, mégpedig a SalesLOGIX2000. Az ajánlat többi része arra szolgál, hogy a vásárló maga építhesse ki vele a teljes elektronikus kereskedelmi rendszert. Ott van tehát az Oracle Applications e-Start integrált ügyviteli, valamint az e-POS kereskedelmi rendszer, s azok önmagukban is megállják a helyüket. Az integrált rendszer elônye, hogy elemei közvetlen kapcsolatban állnak egymással, és így a marketing, az értékesítési és a vevôszolgálati tevékenységek, a kis- és nagykereskedelmi értékesítés beszerzési, raktározási, készletezési, számlázási feladatai, valamint vállalatának könyvelése, tárgyi eszközeinek nyilvántartása szinkronizált adatbázisokon alapul.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.