Kiváló magyar élelmiszerek

2000. 12. 12. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Sikeresnek ítélte a Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium az Agrármarketing Centrum (AMC) Kht. kiváló magyar élelmiszereket népszerűsítő stratégiáját. A marketingcég vezérkara előadókörútjának utolsó állomásán, Kaposvárott elhangzott: ez idáig 75 hazai cég 172 termékcsaládjának 260 terméke érdemelte ki a Kiváló Magyar Élelmiszer védjegyet, ám a jövő év végére a kiválóak listáján már akár háromszáz védjegyzett termék szerepelhet.A tanúsítvánnyal ellátott termékek népszerűsítésére idén csaknem kétszázmillió forintot költött az AMC, de több kellene, mert még nehezen találnak rá a vásárlók a „kiválókra”. Pedig az AMC bemutatóin gyorsan „elpusztítják” a reménybeli vásárlók a kóstolásra kínált hazai termékeket – állítja Szüts Menyhért, az AMC integrációs osztályvezetője.Száz kiváló címre pályázó termékből általában 50-60 kap minőséget igazoló védjegyet. Államilag szavatolt védjegy Magyarországon csak egy van, mégis nehéz meggyőzni a termelőt, a fogyasztót és a kereskedőt is a kiváló élelmiszerek akciójába való bekapcsolódás hasznosságáról. Pedig ismerve az EU szigorú védjegypolitikáját, nem nehéz megjósolni: a csatlakozásnál behozhatatlan előnyhöz jut az a cég, amely kiváló védjeggyel ellátott élelmiszert kínál.December 20-án az országban elsőként Kaposvárott nyílik élelmiszer-bemutató teremmel is büszkélkedő védjegyiroda.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.