Japánban valóra vált Marco Ferreri utópisztikus filmje, az I love you. Emlékezhetünk: a főszereplő, Cristopher Lambert őrült szerelembe esik női fejet szimbolizáló kulcstartójával, ami a későbbi hegylakó minden füttyére „I love you” felkiáltással válaszolt. A japánok szinte egy az egyben lekoppintották az ötletet, igaz, ez már tökéletes virtuális szerelem.Az új őrület: a koj site mail (szerelembe esni e-mailen keresztül). Az eddig mintegy 30 ezer japán előfizetőnek nem volt más dolga, mint kapcsolatba lépni egy virtuális hölgy maroktelefonjával és megpróbálni e-mail révén elcsábítani.Ehhez mindössze egy internetre rácsatlakoztatható mobiltelefonra és havi 300 jenre van szükség. A játék során olyan virtuális hajadon születik, aki partnere lesz az előfizetőnek. Él, alszik, dolgozik, fürdik, mosogat. A japánok kilenc hölgy közül választhatnak, egyetemistát, ápolónőt vagy akár stewardesst.A három hónapon keresztül tartó e-mail-váltás során – hol csevegő, hol szenvedélyes hangon – a játékosnak az a célja, hogy „barátnője” életének minél több titkára rájöjjön. Az e-maileket a nap bármely órájában el lehet küldeni. Némelykor várni kell a válaszra. Ilyenkor aztán bocsánatot kérő üzenet érkezik a virtuális hölgytől: „Elnézést, de nem tudtam válaszolni, éppen fürödtem.” Ha viszont a csábító egy napig vagy hosszabb ideig néma, akkor idegességet eláruló rövide-mailt kap. Bizonyos számú üzenet után aztán eldől a játszma: az igazinak minősített Don Juant a hölgy vagy elfogadja vagy elutasítja. Voltak olyan férfiak, akik egészen beleélték magukat a virtuális udvarlásba: egyesek sírtak csalódásukban, amikor a virtuális hölgy kirúgta őket, mások a románc meghosszabbítását kérték annak lejártakor.Szakértők egybehangzó állítása szerint ez már a tamagocsin is túlmutató jelenség. Míg a hét éve világhódító útjára indított kis állat csak bepisilt, netán maga alá piszkított, az emiles szerelem nagyon komoly érzelmi válságokat is kiválthat.
Feljelentést tesznek Márki-Zayék botrányos versenye ügyében
