Felmérés a Széchenyi-tervrőlA KÓD Gazdaság- és Médiakutató Intézet 2001 májusában ezerfős, az ország választókorú népességét reprezentáló mintán végzett telefonos közvélemény-kutatást a Széchenyi-tervről. A fiatalabbaktól az idősebb generációk felé haladva fokozatosan nő a program ismertsége, 80 százalékos csúcspontját az 50–59 éves korosztálynál éri el. A fejlesztési program ismertsége egyenes arányban nő az iskolai végzettséggel – vélik a kutatók. Amíg a nyolc általánosnál alacsonyabb iskolai végzettségűek körében ez az ismertség csak 40 százalékos volt, addig az egyetemi diplomával rendelkezők között elérte a 91 százalékot. A megkérdezettek csaknem fele úgy vélekedett, hogy a terv hatékonyan előmozdíthatja a hazai gazdasági fejlődést. (MTI)
Latorcai Csaba: Budapest pénzügyileg válságos helyzetben van
