Először a hetvenes években kaptak ígéretet a városok a közlekedési tárcától, hogy Szeged és Hódmezővásárhely között négysávos utat építenek. Akkor pénz hiányában elmaradt a beruházás, de a hódmezővásárhelyi önkormányzat főmérnöke, Csáki Imre arról tájékoztatott, hogy ősszel hozzákezdenek a kivitelezéshez. Valójában az algyői híd és Vásárhely között alig tíz kilométernyi utat kell négysávosra bővíteni, de ez a munka hatmilliárd forintba kerül, és ezt teljes egészében a kormány finanszírozza. A négysávosra bővülő közlekedési folyosó a nemzetközi 47-es út fontos és kritikus része. Ott az elmúlt öt évben nyolcvan halálos közlekedési baleset történt, és naponta tízezer jármű közlekedik. Csáki Imre megítélése szerint jól haladnak az előkészítéssel, az Uvaterv elkészítette a tervet. Az út melletti hobbikertek kisajátítása nem okozott társadalmi feszültséget, senki sem pereskedik. A lakosság megértette, ha valamilyen oknál fogva elhúzódik az előkészítés, fennáll a veszélye annak, hogy a beruházás nem készül el 2002 végére. A sávosítással egy időben a már meglévő Hódmezővásárhely–Kopáncs közötti kerékpárutat elvezetik az algyői hídig. Gazdasági fellendülést is várnak az útépítéstől: gyorsabbá válik az áruforgalom a két megyei jogú város között.
Rendkívüli videóüzenetet adott ki a rendőrség Szabó Zsolt alezredes halála miatt + videó
