A Visa International és a Yahoo! internet-kommunikációs, kereskedelmi és médiavállalat új megállapodása a két cég márkáira és kiterjedt globális hálózataira támaszkodva kívánja népszerûsíteni az online vásárlás egyszerûségét és elônyeit. Az együttmûködés a Visa USA és a Yahoo! tavaly aláírt szerzôdését hivatott kiegészíteni, amely a kényelmesebb és biztonságosabb internetes vásárlás lehetôségének megteremtését és népszerûsítését szolgálta az Egyesült Államok területén.A megállapodás keretében a Visa lesz a Yahoo! Shopping, a Yahoo! Travel és a Yahoo! Wallet nemzetközi változatainak alapértelmezett beállítású fizetési opciója, illetve a részt vevô régiókban a Yahoo! preferált partnere a kapcsolt márkájú hitel és betéti kártyáinak kibocsátása terén.Az együttmûködés támogatása és népszerûsítése érdekében a Visa közös offline marketingkezdeményezések kidolgozására és elindítására készül: televíziós reklámokat készít, hirdetéseket és mellékleteket jelentet meg a regionális nyomtatott sajtóban, valamint kültéri posztereket és reptéri információs táblákat helyez el. A Visa International honlapjának (www.visa.com) Ajánlatok & promóciók címû részében közzéteszi a Yahoo! kedvezményes ajánlatait, népszerûsíti a Yahoo!-t regionális visa.com weboldalain és World’s Best Offers Program címû katalógusában. A megállapodás értelmében a részt vevô Yahoo! leányvállalatok kapcsolt márkájú Visa—Yahoo! oldalakat indítanak.A Visa elképzelései szerint a ucommerce lesz majd az a jövôbeni környezet, amelyben a kártyabirtokosok idô- és térbeli korlátok nélkül, kényelmesen és biztonságosan hajthatják végre tranzakcióikat bármilyen eszközrôl.
Contét a szívroham kerülgette, az olasz edző furcsa kéréssel állt elő a Milan elleni rangadó előtt
