Yahoo!—Visa együttmûködés

2001. 06. 17. 22:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Visa International és a Yahoo! internet-kommunikációs, kereskedelmi és médiavállalat új megállapodása a két cég márkáira és kiterjedt globális hálózataira támaszkodva kívánja népszerûsíteni az online vásárlás egyszerûségét és elônyeit. Az együttmûködés a Visa USA és a Yahoo! tavaly aláírt szerzôdését hivatott kiegészíteni, amely a kényelmesebb és biztonságosabb internetes vásárlás lehetôségének megteremtését és népszerûsítését szolgálta az Egyesült Államok területén.A megállapodás keretében a Visa lesz a Yahoo! Shopping, a Yahoo! Travel és a Yahoo! Wallet nemzetközi változatainak alapértelmezett beállítású fizetési opciója, illetve a részt vevô régiókban a Yahoo! preferált partnere a kapcsolt márkájú hitel és betéti kártyáinak kibocsátása terén.Az együttmûködés támogatása és népszerûsítése érdekében a Visa közös offline marketingkezdeményezések kidolgozására és elindítására készül: televíziós reklámokat készít, hirdetéseket és mellékleteket jelentet meg a regionális nyomtatott sajtóban, valamint kültéri posztereket és reptéri információs táblákat helyez el. A Visa International honlapjának (www.visa.com) Ajánlatok & promóciók címû részében közzéteszi a Yahoo! kedvezményes ajánlatait, népszerûsíti a Yahoo!-t regionális visa.com weboldalain és World’s Best Offers Program címû katalógusában. A megállapodás értelmében a részt vevô Yahoo! leányvállalatok kapcsolt márkájú Visa—Yahoo! oldalakat indítanak.A Visa elképzelései szerint a u﷓commerce lesz majd az a jövôbeni környezet, amelyben a kártyabirtokosok idô- és térbeli korlátok nélkül, kényelmesen és biztonságosan hajthatják végre tranzakcióikat bármilyen eszközrôl.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.