Egyetértett viszont abban az ÁSZ és a BKV, hogy a nagyvárosi tömegközlekedés gondjait az okozza, hogy a bevételek nem fedezik a kiadásokat. Mint ismert, az ÁSZ a tömegközlekedés vizsgálatáról szóló jelentésében normatív állami finanszírozást javasolt.
Aba Botond ezzel egyetértve kijelentette: ha a kormány beleszól a BKV-jegyek árába, és ő szabja meg az állami árkiegészítés mértékét, valamint véleményezi a társaság üzleti tervét, akkor nem bújhat ki a finanszírozás alól sem. A vezérigazgató megjegyezte: a jelenlegi finanszírozás állandósulása mellett a szolgáltatás színvonalának jelentős mértékű romlására lehet számítani.
A BKV első féléves gazdálkodásáról szólva Aba Botond kijelentette: a tervezett 3,5 milliárd forint helyett 2,4 milliárd forint veszteséggel zártak. Álláspontja szerint azonban ez csak arra elegendő, hogy a tervezett hitelfelvételt három hónappal elodázhatják.
A pesthidegkúti mozgássérült- lakótelep tömegközlekedési helyzetéről szólva Aba Botond elmondta: azért nem indították be a menetrend szerinti járatot, mert a Főpolgármesteri Hivatal közlekedési ügyosztálya úgy vélekedett, hogy arra az útra nem hajthat be a busz.
Sallai remek megmozdulása után teljes összeomlás: kitömték a Galatasaray csapatát a BL-ben
