Nagy az érdeklődés a GM honlapja iránt

A Gazdasági Minisztérium internetes honlapját az idei év első hat hónapja alatt hatszor annyi látogató kereste fel – 330 ezer –, mint a tavalyi tárgyidőszakban. A fokozott érdeklődés elsősorban a Széchenyi-terv programjainak, pályázatainak és azok eredményeinek szól.

Munkatársunktól
2001. 08. 03. 10:06
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Gazdasági Minisztérium internetes honlapját az idei év első hat hónapja alatt hatszor annyi látogató kereste fel – 330 ezer –, mint a tavalyi tárgyidőszakban. A fokozott érdeklődés elsősorban a Széchenyi-terv programjainak, pályázatainak és azok eredményeinek szól.

Nyolcezer oldalon tartalmaz a minisztérium tevékenységével kapcsolatos információkat a Gazdasági Minisztérium (GM) www.gm.hu internetes honlapja, amelyeket hét nyelven – a magyaron kívül angolul, németül, olaszul, franciául, spanyolul és oroszul – olvashatnak az érdeklődők. Az idei év első felében a honlapot hatszor többen látogatták meg, mint az előző év hasonló időszakában, így az érdeklődők száma meghaladta a 330 ezret, a legtöbb napi látogatói szám 11 209 volt – derül ki a GM sajtótitkárságának felméréséből.

A minisztériumban megtudtuk: a honlap gazdasági klubjának mintegy 4500 tagja kétheti rendszerességgel kap információt a legfrissebb újdonságokról.

A legkeresettebb oldalak a Széchenyi-terv programjai, pályázatai (adatlapokkal és kitöltési útmutatókkal) és a pályázatok nyerteseinek naprakész adataival, a Forrástérkép, amelyen a GM mellett a társminisztériumok és intézmények által kiadott pályázatok és támogatások gyűjteménye is megtalálható. Emellett komoly érdeklődésre tartanak számot a különféle munkaügyi központok adatbázisai.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.