Ha a Bosnyák térig épülne meg első fázisban a 4-es metró, nincs szükség a 44-es villamos visszaállítására – fejtette ki saját véleményét lapunknak Gulyás László, a Dél-Buda–Rákospalota Metró Kft. ügyvezetője. Információink szerint ezzel az állásponttal sem a szocialisták, sem pedig a Fidesz és a MIÉP nem ért egyet, mivel a 44-es villamos pályájának rekonstrukciója és kivezetése a Thököly úton keresztül egészen Újpalotáig szerepel a tavaly elfogadott közlekedési rendszerfejlesztési tervben is. A kérdés akár újabb koalíciós vitát válthat ki az MSZP- és az SZDSZ-frakció között, hiszen Demszky Gábor főpolgármester is azt nyilatkozta, hogy amennyiben a Bosnyák térig épülne meg a metró, felszednék a villamossíneket a Thököly útról. Ismert, Demszky Gábor a múlt hét elején folytatott megbeszélést Csillag István gazdasági miniszterrel, s arra a megállapításra jutottak, hogy érdemes lenne a 4-es metrót már az első ütemben a Bosnyák térig kiépíteni. Ez a Keleti pályaudvari végállomással számoló tervekhez képest mintegy hatvanmilliárd forint plusz- forrást igényel és négy további állomást. Gulyás László úgy véli, hogy külön megfontolás tárgya lehetne viszont a villamos a Bosnyák tértől Újpalotáig terjedő szakaszon. A villamospálya felújításának kérdéséről egyébként őszig dönteni kellene, hiszen a 44-es visszaállítását már tényként kezelték a városházán, s hamarosan elkészül a beruházás célokmányának tervezete is. Szálka Miklós fideszes fővárosi képviselő lapunk kérdésére közölte: a 44-es villamos visszaállítása a közlekedési rendszerfejlesztési terv egyik fontos része. Ezt a járatot hosszú távon Budára is át kell vezetni az Erzsébet hídon keresztül, s csatlakoznia kell az 56-os gyorsvillamoshoz. Szükség van rá a metrótól függetlenül, mint ahogy a világ számos pontján találhatunk párhuzamos metró- és villamosjáratokat – hangsúlyozta Szálka Miklós, aki felháborítónak tartja Gulyás László „tömegközlekedés-ellenes” nyilatkozatát.
Lecsúszott a kifutóról egy repülőgép Ferihegyen