A politikus nagyon bízik abban, hogy a fennmaradó több milliárd forint nem kenőpénzként vándorolt egyes képviselők zsebébe, hanem a szocialista politikus számszaki tévedéséről van szó. A MIÉP frakcióvezetője elmondta azt is, hogy felhívta a 168 Óra szerkesztőségét is, ahol közölték vele: többször is egyeztették Gy. Németh Erzsébettel az interjút. A MSZP főpolgármester-jelöltjét lapzártánkig nem tudtuk elérni. Lapunk egyébként szintén arról számolt be korábban, hogy darabonként kerültek 103 millióba a német járművek.
Bánovics Tamás képviselő arról beszélt: nem kizárt, hogy aláírásgyűjtésbe kezdenek a II. kerületi, pesthidegkúti lakosok, mivel a fővárosi főépítész és a városvezetés ígéretével ellentétben mégis a Pilisi Parkerdő Gazdaság természetvédelmi területe közvetlen szomszédságában épülne meg az új városrészt elkerülő főútvonal. A politikus szerint ez az út főképp környezetvédelmi szempontból lenne aggályos, de Pesthidegkút átmenő forgalmát sem tudná kiváltani, erre csak az M0-s körgyűrű kiépítése lenne megoldás.
Marsi Péter Pál frakcióvezető-helyettes abbéli reményét fejezte ki, hogy a Medgyessy-kormány hamarosan előteremti a 4-es metró finanszírozásának forrásait, ám kifogásolta, hogy az immár Zuglóig megépítendő járatnak a Róna utcánál is terveznek megállót. Egy állomás megépítése egymilliárd forintba kerülne, s csak 400 méter választaná el a Bosnyák tértől, így még felgyorsulni sem tudna a metró.
Vidnyánszky Attila nyílt levele Dúró Dórának