A Strabag Építő Kft. mint önálló fővállalkozó, illetve az Egút Rt. és a Hídépítő Rt. vezette konzorciumok a négy, összesen hatvan kilométer hosszú gyorsforgalmi út megépítésére 128 milliárd forint értékű szerződést kötnek várhatóan még az idén az NA Rt.-vel. Polgár–Görbeháza, Balatonszárszó–Ordacsehi, Becsehely–Letenye, illetve Letenye és Tornyiszentmiklós között 2003 tavaszán kezdődnek a kivitelezési munkák. A magyar cégek – mivel a Strabag osztrák–német, a Hídépítő és az Egút francia többségi tulajdon – konzorciumi tagként vagy alvállalkozóként vesznek részt az autópálya-projektekben. Júliusban az NA Rt. már lebonyolított egy meghívásos tendert, a győztesek akkor 109,5 milliárd forint értékű árajánlatot adtak. Az NA Rt. vezérigazgatója, Bodnár Zoltán a 18,5 milliárd forint értékű különbséget a műszaki többlettartalommal, az inflációval, illetve a lehetséges iraki háború miatti olajárrobbanással indokolta.
Az eredményhirdetés bebizonyította, hogy ez a kormány drágábban épít autópályát, mint elődje – mondta Manninger Jenő, az Orbán-kormány közlekedési államtitkára. Manninger kifejtette: a több mint 120 milliárd forintos bekerülési költség meghaladja a kétmilliárd forintot kilométerenként, ami 20 százalékkal több, mint amennyiért az M3-as autópályát építették.
Ódákat zengenek a brazil támadó debütálása után, hoppon maradhat az ex-Fradi-edző fia
