Elkészült az MT Rt. új marketingterve

Hat százalékkal növekednek az idegenforgalomból származó bevételek jövőre – ezt a most elkészült Magyar Turizmus (MT) Rt. jövő évi marketingterve tartalmazza.

Hunyor Erna
2002. 12. 04. 0:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Elkészült az MT Rt. 2003. évi marketingterve, amely szerint jövőre hat százalékkal nő majd a belföldi vendégek által eltöltött vendégéjszakák száma és két százalékkal a külföldieké – közölte Somogyi Zoltán, az MT Rt. igazgatóságának elnöke tegnapi sajtótájékoztatóján. Elmondta, hogy a társaság költségvetése jövőre várhatóan kilencmilliárd forint lesz, amelyből hétmilliárd forintot fordítanak marketingre, kétmilliárdot pedig működésre. Bejelentette: a 2003-as évben az MT Rt. két új külképviseletet nyit, Dublinban és Koppenhágában, amelyek egyelőre információs irodaként működnek.
Somogyi Zoltán kiemelte: a marketingterv válságkezelő programot is tartalmaz, amelyre 300 millió forintot különítenek el. Továbbá a tervben meghatározták az MT Rt. stratégiai partnereit is. Így külföldi és belföldi közlekedési vállalatok, az információközvetítéssel foglalkozó cégek, a Nemzeti Üdülési Szolgálat, a munkaadók, a munkavállalók szervezetei és az önkormányzatok tartoznak ebbe a körbe.
Az elnök úgy vélte: az ágazat mostani problematikus helyzetét a belföldi turizmus tudja megoldani, ezért minden olyan céget, amely a belföldi turizmus élénkítésében részt vesz, stratégiai partnerének tekinti az MT Rt.
Somogyi Zoltán bejelentette, hogy Budapest idegenforgalmi marketingprogramjára 100 millió forintot különítenek el és hasonló összeget várnak a fővárosi önkormányzattól.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.