Cáfolja az MTV Rt. vezetése a Magyar Nemzet 2002. december 12-én megjelent Százmilliós MTV-arculatváltás című cikkbeli értesüléseket, amelyek szerint Ragáts Imre, az MTV ügyvezető alelnöke a közelmúltban a részvénytársaság tulajdonosi jogait gyakorló kuratórium elnökségi ülésén elismerte volna, hogy a televízió novemberi arculatváltása megközelítőleg 100 millió forintjába került az intézménynek – áll a Magyar Televízió Rt. sajtóreferense, Csorba Mária lapunkhoz eljuttatott helyreigazítási kérelmében.
A sajtóreferens levelében megerősíti a Ragáts Imre októberi sajtótájékoztatóján elhangzottakat, hogy az arculatváltás költségeire 40 millió forintot fordítottak, s tegnap megkeresésünkre elmondta: az arculatváltásba nem tartozik bele a köztéri reklámkampány. Lapunk arra volt kíváncsi, hogy az állami csatornának a hirdetési kiadásokkal együtt összesen mennyibe került az adófizetők pénzéből finanszírozott arculatváltás. Csorba csütörtöki cikkünkben nem tudott konkrét számadatokkal szolgálni arról, hogy a hirdetések mennyibe kerültek. Lapunk tegnapi, ismételt kérdésére – vagyis hogy mekkora az újságokban és a köztéri plakátokban megjelent hirdetések, illetve az arculatváltás végösszege – üzleti titokra hivatkozva újra elutasította a válaszadást.
Ursula von der Leyennel parolázik Karácsony, pedig Budapesten lenne tennivalója
