Százmilliós MTV-s arculatváltás

Munkatársainktól
2002. 12. 11. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Ragáts Imre, az MTV Rt. ügyvezető elnöke a közelmúltban, a televízió tulajdonosi jogait gyakorló kuratórium elnökségi ülésén elismerte, hogy a televízió novemberi arculatváltása megközelítőleg százmillió forintjába került az intézménynek – értesült lapunk. Mint arról beszámoltunk, Ragáts október végi sajtótájékoztatóján cáfolta azokat a lapunkban megjelent híreket, miszerint az arculat- és műsorstruktúra-átalakításra szánt összeg százmilliós nagyságrendű. Az ügyvezető elnök akkor kijelentette: az összeg nem haladta meg a 40 millió forintot, ami kevesebb a médium egynapi működési költségeinél.
Csorba Mária, az MTV sajtóreferense lapunknak megerősítette Ragáts októberi nyilatkozatát, miszerint az egész arculatváltás költsége nem haladta meg a negyvenmillió forintot. Szavai szerint az úgynevezett barterszerződéseknek köszönhető az, hogy az intézmény ilyen olcsón tudta kigazdálkodni az átalakítás költségeit. A sajtóreferens konkrét számadatokkal nem tudott szolgálni arról, hogy mennyibe is kerültek a plakátok.
*
A múlt héten Ragáts Imre a 168 Óra című hetilapnak adott interjújában kijelentette: – Konkrét szerződéseket még nem kértek. (A kuratóriumi elnökség tagjai – a szerk.) De bármikor készséggel átadom őket a kurátoroknak… Ezzel szemben értesüléseink szerint a küldöttek hivatalos levélben kérték Ragátsot arra, hogy számoljon be a televízió lapinformációk szerinti milliós fizetéssel alkalmazott munkatársainak szerződéseiről. Úgy tudjuk, az ügyvezető elnök megtagadta a válaszadást.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.