Röviden

–
2003. 01. 08. 0:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Ötödével emelte eladásait decemberben a válsághelyzetben lévő Fiat autógyár. Az olasz közlekedési minisztérium adatai szerint az elmúlt év utolsó hónapjában a Fiat 55 170 autót értékesített, 23,27 százalékkal többet, mint egy hónappal korábban. A látványos bővülés ellenére a Fiat piaci részesedése csökkent. (MTI)
*
Öt bázisponttal javult az átlagos hozam a három hónapos futamidejű diszkontkincstárjegyek tegnapi aukcióján. Az Államadósság Kezelő Központ harmincmilliárd forint értékben fogadott el a beérkezett 63 milliárd forintnyi ajánlatokból. Az elfogadott ajánlatok 7,89-8,14 százalékos hozamsávot eredményeztek, az átlagos hozam 8,1 százalék lett. (Z. B.)
*
Eladta magyarországi vállalatát a Vivendi. Az osztrák Erste Bank közleményben tudatta tegnap: a Vivendi Telecom Hungary megerősítette, hogy a Vivendi Universal eladta magyarországi vállalatát. Az eladási ár alighanem elmarad a Vivendi 450 millió dolláros elvárásától. (MTI)
*
Japán megafúzió. A Konica Corp. és a Minolta Co. fúziós megállapodást kötött. Közleményben jelentették be, hogy Konica Minolta Holding Inc. néven holdingtársaságot hoznak létre augusztusban részvénycsere révén úgy, hogy a Konica részvényei élnek majd tovább. Együttes árbevételük meghaladhatja majd az évi 8,4 milliárd dollárt. (Reuters)
*
Kizárólagos partneri kapcsolat létesítéséről kötött együttműködési megállapodást a Vodafone, a világ első számú mobiltelefon-szolgáltatója és a Telekom Austria. A tegnapi megállapodás értelmében a Vodafone és a Telekom Austria mobilszolgáltató részlege, a Mobilkom kiterjeszti együttműködését Közép- és Kelet-Európában, és ezzel a Vodafone új területekre léphet be. (MTI-ECO)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.