Lapzártánk után ért véget az a tanácskozás, amelyen információink szerint igényként felmerült a nagyvárosi tömegközlekedés állami normatív támogatásának visszaállítása. Az összejövetelt Mandur László, az MSZP budapesti elnöke kezdeményezte, s részt vett azon több MSZP-s és SZDSZ-es városi polgármester, valamint Veres János, a Pénzügyminisztérium politikai államtitkára. Főképp Budapesten, de más nagyvárosban is óriási pénzügyi terhet jelent a tömegközlekedés finanszírozása. A fővárosban például a BKV Rt. hitelt kénytelen felvenni működőképességének megőrzéséhez. A 4-es metróval kapcsolatban április 15-ig kell a kormány elé kerülnie annak a törvénytervezetnek, amely a földalatti építését szabályozza. A Főpolgármesteri Hivatal sajtóirodájának tájékoztatása szerint a fővárosi és kormányzati vezetők várhatóan az előterjesztendő dokumentum alapján döntenek arról, hogy milyen arányban vegyen részt az állam és Budapest a beruházás megvalósításában.
Magyar Péterék hazudtak a rendezvényük költségeiről