Egyetértenek a hazai idegenforgalmi szolgáltatók és a turizmuságazat állami vezetői abban, hogy az iraki háború miatt kialakult helyzetben egy célzott „piacélénkítő kampány” megnövelheti Magyarország beutazóforgalmát. Az MT Rt. elsősorban a belföldi turizmus élénkítésével és egyes célországok forgalmának erősítésével kívánja ellensúlyozni az iraki háború okozta nehézségeket – tájékoztatta lapunkat a marketingszervezet.
Az MT Rt. 2003. évi marketingtervében háromszázmillió forintot különítettek el krízishelyzetekre. Ez a pénz azonnal lehívható, ötvenmillió forint a belföldi marketingre, 250 millió pedig a külképviseletek marketingköltségeire használható fel. Eme összeg egy részéből már az idegenforgalmi főszezon előtt az eddigieknél jóval több külföldi újságírót, valamint utazásszervezőt látnak vendégül – közölte az MT Rt.
Hangsúlyozták továbbá, hogy támogatják a hazai szolgáltatókat kedvezményes árú csomagajánlatok összeállításában és ezek belföldi, valamint külföldi promóciójában. A Budapesten és a vidéki nagyvárosokban elhelyezett óriásplakátok az Itthon otthon van szlogennel népszerűsítik a hazai üdülési lehetőségeket. Április, május és június hónapban a hazai szolgáltatók számára lehetőséget biztosítanak arra, hogy az MT Rt. által a belföldi napilapokban és magazinokban elhelyezett hirdetésekhez kapcsolódóan kedvezményesen megjelentethessék ajánlataikat – határozott az igazgatóság.
Az MT Rt. kiemelte: a forgalomcsökkenés enyhítésében nagy hangsúlyt kap a német, az osztrák, a francia, belga, skandináv és az olasz piac, illetve azok a Magyarország számára fontos küldőországok, ahonnan hazánk közúton is könnyen megközelíthető.
Végezetül közölték: az MT Rt. háromhetes intenzív reklámkampányt indít április végén a nemzetközi televíziócsatornákon avégett, hogy minél több turistát csábítsanak Magyarországra.

Ukrán befolyás alatt állhat a Tisza Párt − itt vannak a bizonyítékok