Kedvezményes utazási ajánlatok

A Magyar Turizmus (MT) Rt. igazgatósága akciótervet fogadott el az iraki háború következtében a turizmusban kialakult negatív tendenciák ellensúlyozására. Ennek részeként támogatja a hazai szolgáltatókat kedvezményes árú utazási ajánlatok kidolgozásában.

Hunyor Erna
2003. 04. 09. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Egyetértenek a hazai idegenforgalmi szolgáltatók és a turizmuságazat állami vezetői abban, hogy az iraki háború miatt kialakult helyzetben egy célzott „piacélénkítő kampány” megnövelheti Magyarország beutazóforgalmát. Az MT Rt. elsősorban a belföldi turizmus élénkítésével és egyes célországok forgalmának erősítésével kívánja ellensúlyozni az iraki háború okozta nehézségeket – tájékoztatta lapunkat a marketingszervezet.
Az MT Rt. 2003. évi marketingtervében háromszázmillió forintot különítettek el krízishelyzetekre. Ez a pénz azonnal lehívható, ötvenmillió forint a belföldi marketingre, 250 millió pedig a külképviseletek marketingköltségeire használható fel. Eme összeg egy részéből már az idegenforgalmi főszezon előtt az eddigieknél jóval több külföldi újságírót, valamint utazásszervezőt látnak vendégül – közölte az MT Rt.
Hangsúlyozták továbbá, hogy támogatják a hazai szolgáltatókat kedvezményes árú csomagajánlatok összeállításában és ezek belföldi, valamint külföldi promóciójában. A Budapesten és a vidéki nagyvárosokban elhelyezett óriásplakátok az Itthon otthon van szlogennel népszerűsítik a hazai üdülési lehetőségeket. Április, május és június hónapban a hazai szolgáltatók számára lehetőséget biztosítanak arra, hogy az MT Rt. által a belföldi napilapokban és magazinokban elhelyezett hirdetésekhez kapcsolódóan kedvezményesen megjelentethessék ajánlataikat – határozott az igazgatóság.
Az MT Rt. kiemelte: a forgalomcsökkenés enyhítésében nagy hangsúlyt kap a német, az osztrák, a francia, belga, skandináv és az olasz piac, illetve azok a Magyarország számára fontos küldőországok, ahonnan hazánk közúton is könnyen megközelíthető.
Végezetül közölték: az MT Rt. háromhetes intenzív reklámkampányt indít április végén a nemzetközi televíziócsatornákon avégett, hogy minél több turistát csábítsanak Magyarországra.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.