Öt év alatt egymilliárd eurót fordít a jövőben győri gyárának fejlesztésére az Audi AG konszern, viszont 2005-ben megszünteti Magyarországon az autó-összeszerelést. A hangsúlyt ezek után az alkatrészgyártásra helyezi a német konszern magyar leánycége, ami azt jelenti, hogy az új motortípusok gyártására való felkészülés mellett a jövőben több – jelenleg nem magyar beszállítóktól származó – részegység gyártása is a Rába-parti városba kerül. A cég közléséből viszont kiderül, hogy mindez nem jár további létszámbővüléssel, továbbra is a jelenlegi 4800 fős alkalmazotti létszámot tartják megfelelőnek.
Győrben az autógyártás a TT Coupé és Roadster modellekre korlátozódott már egy ideje, ezekből az idén nagyjából harmincezret szerelnek össze, de 2005-től már nem Győrben állítják elő. Még nem derült ki, hogy hol kívánják összeszerelni a „magyar” modelleket.
Bennfentesek szerint előremutató volt az anyacég ingolstadti gyárbővítése, ami óhatatlanul maga után vonja a gyártókapacitások átcsoportosítását. Ezt igazolja, hogy az új A3-as modellt csak az anyacég gyártja. A modell sportváltozatából korábban Magyarországon csaknem negyvenezer darabot gyártott le a cég győri leányvállalata.
Harmincéves a Draconian Times, a rock sötét katedrálisa















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!