Pozícióharc az egymilliós kategóriában

Hommer Tibor
2003. 06. 25. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Kérdéses, hogy képes lesz-e megtartani hosszabb távon piacvezető szerepét a Magyar Suzuki Rt. – nyilatkozta lapunknak Győző Gábor, a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének elnöke. Leállt ugyanis a kétmillió forint alatti árkategóriában értékesített Swiftek gyártásával a Suzuki, s az új Ignis modellre helyezi a hangsúlyt, amely azonban drágább kétmillió forintnál. E lépés nyomán az Opel és a Peugeot is „megtámadta” a kétmillió forintnál olcsóbb járművek piacán képződött űrt, előző a Corsa modellel, míg a Peugeot a 206-os modelljével igyekszik a Suzuki által üresen hagyott piaci pozíciót betölteni.

Az idén és jövőre még biztos vezetni fogja az új autók eladási listáját a Suzuki, hiszen a Swiftek nem fogynak el egyik pillanatról a másikra, de a későbbiekben már nem garantált az eladási top vezető helye. A piac ugyanis rendkívül érzékeny az árakra – véli Győző Gábor.

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.