A Land Rover igazgatója, Matthew Taylor szerint a Freelander új kategóriát teremtett: a prémium kompakt terepjáróét, s hozzáfűzte: a mostani újítások tovább erősítették az autó felső kategóriás jellegét. A legszembetűnőbb változások a stíluson látszanak: az első lökhárító, a fényszórók és a hűtőrács mind a tavaly megújult Range Rover egyedi „arcát” idézik – különösen az első lámpák, amelyek 70 százalékkal nagyobb fényerőt biztosítanak, illetve a lökhárító, amelyet ezentúl a karosszéria színére fényeznek.
A belső tér is teljes megújuláson esett át, aminek eredményeképpen az új Freelander sokkal kényelmesebb és elegánsabb lett, mint elődje, ugyanis nemcsak a műszerek, a váltókar és a kárpitozás újult meg, de az első két ülés is.
A rendelhető karosszériaváltozatok továbbra is a megszokottak, azaz az ötajtóson kívül választhatunk a háromajtós levehető kemény tetős és a lehúzható vászontetős között.
A motorválaszték is a régi maradt. A 2001-es Freelanderben bemutatott 2,5 literes benzines V6-os és a díjnyertes, takarékos, kétliteres 4 szelepes turbódízel mellett ott a továbbfejlesztett 1,8 literes, könnyű építésű, 4 szelepes benzines, amely az alapváltozatot hajtja. A váltókat, mind az ötsebességes automatát, mind a manuális szerkezeteket továbbfejlesztették a 2004-es változatban.
Európában elérhető lesz a sportváltozat is, amely 18 hüvelykes kerekeivel, alacsonyabb és keményebb felfüggesztésével sokkal sportosabb vezetési élményt eredményez aszfalton és könnyebb terepen egyaránt.
A Liverpool meccse is megmutatta: Gulácsiék jöttek ki jól a lipcsei káoszból















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!