Felavatta új magyarországi vezérképviseletét a Citroën Hungária kft. a Nagykőrösi úton, az Ecseri piac szomszédságában, ahol száz embernek adnak munkát. Az első saját tulajdonú márkakereskedés 2,8 milliárd forintba került: a székház felavatásán jelen volt Claude Satinet, az Automobiles Citroën vezérigazgatója, aki először látogatott Magyarországra.
Jelenleg a Citroën piaci részesedése meghaladja az öt százalékot hazánkban, megközelítve ezzel az unióban – a francia piac kivételével – elért 6,5 százalékos értéket. Az egyre növekvő eladások miatt az Automobiles Citroën 2,8 milliárd forintos beruházással új székházat létesített Magyarországon. A Citroën Hungária kft. új létesítményében száz ember jut munkalehetőséghez, ezzel 1200-ra emelkedik a Citroën kizárólagos importőrénél dolgoó emberek száma. A vezérképviselet kiemelt céljának tekinti a szakemberek helyi képzését is, amihez új műszaki és kereskedelmi oktatóbázisával teremtenek megfelelő körülményeket a Citroënnél. A hatezer négyzetméter alapterületű székház mellett 1700 négyzetméteren alakították ki az autószalont, az új márkaszervizben – amely kétezer négyzetméter alapterületű – harminckét járművet tudnak fogadni. A beruházás részét képezte továbbá egy új szervizút, illetve egy körforgalmú csomópont, ezek 350 millió forintba kerültek.
Claude Satinet a székház felavatásakor úgy nyilatkozott, hogy a közép-európai régió, így a rendkívül dinamikusan fejlődő magyar piac stratégiai fontosságú a cégnek, és csatlakozó országként hamarosan az uniós államokkal azonos elvárásoknak kell megfelelni hazánkban is. A belépést felkészülten várja a magyarországi márkakereskedői hálózat, amelyet a Citroën Hungária az előző majd tíz évben szigorú követelmények szerint alakított ki. A közeljövőről az Automobiles Citroën vezérigazgatója elmondta, hogy 2004 novemberére minden szerződéses partnere megfelel majd az autóforgalmazás liberalizálására vonatkozó EU-rendeleteknek. A Citroën minőségi kritériumok alapján köt majd új szerződést márkakereskedőivel, amely megállapodás már olyan lesz, mint bármely uniós tagországban. Jelentős változásra a szervizek új szabályozása kapcsán kell számítani, hiszen ez a tevékenység szigorúan elkülönül az autóértékesítéstől 2004 novemberétől az unión belül.
A márkakereskedések területi kizárólagossága megszűnik, így a márkán belüli verseny is fokozódik, ami a szolgáltatás színvonalának emelkedését eredményezheti. A párizsi Citroën-központ 2000 tavaszán határozta el a Citroën Hungária kft.-vel közösen egy új telephely-beruházás megkezdését. A Citroën tavaly 10 580 gépjárművet értékesített Magyarországon, az idén pedig várhatóan 12 600 talál gazdára.
A Citroën a Budapesti Autószalonon bemutatja legújabb, háromajtós modelljét, a C2-est. A négy személynek kényelmes utazást lehetővé tevő gépkocsi a C3-as és a C3 Pluriel mellett a Citroën alsó kategóriás modellkínálatát egészíti ki. Két hátsó ülése előre-hátra csúsztatható, összecsukható, így a csomagtér befogadóképessége rugalmasan alakítható.

Mutatjuk, hogy milyen érettségi feladatokat kaptak a diákok történelemből