Reklám: elismert hatékonyság
Pénteken tartják meg az EFFIE reklámhatékonysági verseny eredményhirdetését és díjkiosztó gáláját a Thália Színházban. A pályázatra idén 30 százalékkal több alkotás érkezett, mint tavaly. Az 50 fős zsűri az elmúlt másfél év 72 kampánya közül választotta ki azokat a munkákat, amelyek a világszerte rangosnak számító megmérettetés pályázati feltételeinek a legjobban megfeleltek. (Cs. A.)
Turisztikai marketing öt régióban
A Magyar Turizmus Rt. a jövő-ben az ország népszerűsítésében öt régióra alapozza kommunikációját, a belföldi hálózat szervezeti átalakítása azonban nincs napirenden – közölte tegnap a társaság.
„Az új koncepció nemcsak az országmarketing hatékonyságát növeli, hanem a nemzetközi trendekhez is jobban igazodik” – áll a közleményben. (MTI)
Nőhet az evások száma
Jövőre azon egyéni és társas vállalkozók is jogosultak lesznek az egyszerűsített vállalkozói adó (eva) fizetésére, akik éves bruttó bevétele legfeljebb 25 millió forint, így a várakozások szerint mind többen térnek át az új adónemre. Az APEH számításai szerint harmincezerrel bővülhet az evások száma. (P. G. I.)

Megöltek egy nőt Budapesten