Röviden

Hunyor Erna
2003. 10. 19. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Népszerűsítik az egészségturizmust
Egészségturizmus-kampányt indított a Magyar Turizmus Rt., amelynek kreatív anyagait a közbeszerzési eljárás nyertese, az Ogilvy készíti el. A kampány elemei: óriásplakát, sajtóhirdetés, valamint egy harminc és egy százhúsz másodperces reklámfilm. A nemzetközi kampány az egészségturizmust helyezi a középpontba. Az október–novemberben kezdődő belföldi kampány pedig külön népszerűsíti a gyógy- és a wellnessturizmust.

Folytatódik a V4-együttműködés
Elkészült a visegrádi négyek közös honlapja. A www.european-quartet.com oldal számos hasznos információt és túraajánlatot kínál a térségbe látogatók számára. A lengyel turisztikai hivatal elkészíti a négy ország közös filmjét és egy kiadványt. Az első közös vásári megjelenésre novemberben kerül sor Kunmingban, a China International Travel Marton.

Felmérés hazánk ismertségéről
Kutatási tervet dolgozott ki az MT Rt., amely a nemzeti turisztikai hivatalok rendelkezésére álló adatok cseréjén kívül kiterjed elsődleges kutatások folytatására is. A most induló felmérések az Egyesült Államokban vizsgálják térségünk ismertségét, az utazási motivációkat és szokásokat.

Külképviselet Írországban
A legújabb, dublini külképviseleti iroda megnyitásának és közreműködésének köszönhetően esély van arra, hogy 2004-ben Magyarországon tartsa közgyűlését az ITAA, az ír utazásszervezők szövetsége, amelyre négyszáz ír turisztikai szakember érkezhet.

Business Travel Show
Incentive workshopot rendez november 5–7. között a Magyar Turizmus Rt. és a Turizmus Kft. a Budapest Kongresszusi Központban. A szervezők kiállítóként magyarországi szállodákra, rendezvényhelyszínekre, utazási irodákra, légitársaságokra és egyéb turisztikai szolgáltatókra számítanak.

Magyarországon az AFAT Voyages
Budapesten tartja éves közgyűlését az AFAT Voyages – francia utazási irodai hálózat – november 13–16. között. Franciaország második legnagyobb értékesítési hálózatának jelenleg 278 utazási iroda a tagja, éves forgalma közel egymilliárd eurót tesz ki. A novemberi rendezvényre négyszázötven francia turisztikai szakember várható. A tapasztalatok szerint a hasonló rendezvények után a hálózat irodáiban harminc százalékkal nő a közgyűlés helyszínének értékesítése.

SPA Hungary 2003
November 28–30. között immár második alkalommal rendezi meg az MT Rt. a Geomédia Rt.-vel közösen az SPA Hungary egészségturisztikai szakkiállítást, konferenciát és vásárt. A kiállítás célja Magyarország gyógyhelyeinek és azok szolgáltatásainak bemutatása, nemzetközi szakmai közönség meghívásával tárgyalási lehetőséget teremteni a hosszú távú kapcsolatok kialakítására, valamint direkt és kedvezményes értékesítési lehetőség biztosítása.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.