Népszerűsítik az egészségturizmust
Egészségturizmus-kampányt indított a Magyar Turizmus Rt., amelynek kreatív anyagait a közbeszerzési eljárás nyertese, az Ogilvy készíti el. A kampány elemei: óriásplakát, sajtóhirdetés, valamint egy harminc és egy százhúsz másodperces reklámfilm. A nemzetközi kampány az egészségturizmust helyezi a középpontba. Az október–novemberben kezdődő belföldi kampány pedig külön népszerűsíti a gyógy- és a wellnessturizmust.
Folytatódik a V4-együttműködés
Elkészült a visegrádi négyek közös honlapja. A www.european-quartet.com oldal számos hasznos információt és túraajánlatot kínál a térségbe látogatók számára. A lengyel turisztikai hivatal elkészíti a négy ország közös filmjét és egy kiadványt. Az első közös vásári megjelenésre novemberben kerül sor Kunmingban, a China International Travel Marton.
Felmérés hazánk ismertségéről
Kutatási tervet dolgozott ki az MT Rt., amely a nemzeti turisztikai hivatalok rendelkezésére álló adatok cseréjén kívül kiterjed elsődleges kutatások folytatására is. A most induló felmérések az Egyesült Államokban vizsgálják térségünk ismertségét, az utazási motivációkat és szokásokat.
Külképviselet Írországban
A legújabb, dublini külképviseleti iroda megnyitásának és közreműködésének köszönhetően esély van arra, hogy 2004-ben Magyarországon tartsa közgyűlését az ITAA, az ír utazásszervezők szövetsége, amelyre négyszáz ír turisztikai szakember érkezhet.
Business Travel Show
Incentive workshopot rendez november 5–7. között a Magyar Turizmus Rt. és a Turizmus Kft. a Budapest Kongresszusi Központban. A szervezők kiállítóként magyarországi szállodákra, rendezvényhelyszínekre, utazási irodákra, légitársaságokra és egyéb turisztikai szolgáltatókra számítanak.
Magyarországon az AFAT Voyages
Budapesten tartja éves közgyűlését az AFAT Voyages – francia utazási irodai hálózat – november 13–16. között. Franciaország második legnagyobb értékesítési hálózatának jelenleg 278 utazási iroda a tagja, éves forgalma közel egymilliárd eurót tesz ki. A novemberi rendezvényre négyszázötven francia turisztikai szakember várható. A tapasztalatok szerint a hasonló rendezvények után a hálózat irodáiban harminc százalékkal nő a közgyűlés helyszínének értékesítése.
SPA Hungary 2003
November 28–30. között immár második alkalommal rendezi meg az MT Rt. a Geomédia Rt.-vel közösen az SPA Hungary egészségturisztikai szakkiállítást, konferenciát és vásárt. A kiállítás célja Magyarország gyógyhelyeinek és azok szolgáltatásainak bemutatása, nemzetközi szakmai közönség meghívásával tárgyalási lehetőséget teremteni a hosszú távú kapcsolatok kialakítására, valamint direkt és kedvezményes értékesítési lehetőség biztosítása.

Elkezdődött az érettségi: mutatjuk, milyen feladatokat kaptak a diákok