Az SMG-n kívül tagja a konzorciumnak a Medinfo és a Vitalitás nevű cég is. Feladatuk az lesz, hogy kampányt folytassanak az egészségtudatos magatartás, az egészségügyi felvilágosítás és a szűrővizsgálatok igénybevétele céljából. A konzorciumot tizennyolc pályázó közül választotta ki tegnap az egészségügyi bizottság, a döntést még a Fővárosi Közgyűlésnek is meg kell erősítenie. Az eredeti előterjesztésben még 90 millió forint szerepelt, ám a bizottság ezt tegnap 60 millióra csökkentette, mert az MSZP-s képviselők is túlzónak találták az összeget.
A kampányt a budapesti népegészségügyi programban folytatja a konzorcium. A programot tavaly fogadta el a főváros. Az idén összesen 160 millió forintot osztanak szét két célra, ebből nyerhet el hatvanmilliót az SMG részvételével működő konzorcium.
Az egészségügyi bizottság tegnap egyhangúlag hozta meg döntését. Kupper András, a grémium fideszes alelnöke lapunknak elmondta: a 18 pályázó közül a konzorcium nyújtotta be a legjobb anyagot.
Mint arról lapunk többször beszámolt, az SMG Demszky Gábornak több kampányát is levezényelte. A cég tulajdonosa – Bruck Gábor – Demszky tanácsadója is volt a főpolgármester SZDSZ-elnöksége idején. Az SMG-nél dolgozik a Városháza korábbi sajtófőnöke, Nyáry Krisztián is. Ugyancsak ezzel a PR-céggel dolgoztat több fővárosi közműcég is, és számos fővárosi nagyberuházás kommunikációját is az SMG irányította.

Magyar Péternek Lázár János adta meg a kegyelemdöfést