Fővárosi milliók egy baráti cégnek

Hatvanmillió forint értékű megbízást kaphat a fővárosi önkormányzattól egy konzorcium, amelynek tagja a Demszky Gábor korábbi kampányait irányító cég, a Sawyer Miller Group (SMG) is.

Gidró Kriszta
2003. 11. 20. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az SMG-n kívül tagja a konzorciumnak a Medinfo és a Vitalitás nevű cég is. Feladatuk az lesz, hogy kampányt folytassanak az egészségtudatos magatartás, az egészségügyi felvilágosítás és a szűrővizsgálatok igénybevétele céljából. A konzorciumot tizennyolc pályázó közül választotta ki tegnap az egészségügyi bizottság, a döntést még a Fővárosi Közgyűlésnek is meg kell erősítenie. Az eredeti előterjesztésben még 90 millió forint szerepelt, ám a bizottság ezt tegnap 60 millióra csökkentette, mert az MSZP-s képviselők is túlzónak találták az összeget.
A kampányt a budapesti népegészségügyi programban folytatja a konzorcium. A programot tavaly fogadta el a főváros. Az idén összesen 160 millió forintot osztanak szét két célra, ebből nyerhet el hatvanmilliót az SMG részvételével működő konzorcium.
Az egészségügyi bizottság tegnap egyhangúlag hozta meg döntését. Kupper András, a grémium fideszes alelnöke lapunknak elmondta: a 18 pályázó közül a konzorcium nyújtotta be a legjobb anyagot.
Mint arról lapunk többször beszámolt, az SMG Demszky Gábornak több kampányát is levezényelte. A cég tulajdonosa – Bruck Gábor – Demszky tanácsadója is volt a főpolgármester SZDSZ-elnöksége idején. Az SMG-nél dolgozik a Városháza korábbi sajtófőnöke, Nyáry Krisztián is. Ugyancsak ezzel a PR-céggel dolgoztat több fővárosi közműcég is, és számos fővárosi nagyberuházás kommunikációját is az SMG irányította.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.