Nullszaldós vállalkozás lesz a köztévé számára az új vetélkedő sugárzása, mivel a Mindshare, az MTV legnagyobb médiavásárló cége vállalta: az idén több reklámot vásárol, mint tavaly, ami fedezni fogja a műsor gyártási költségeit – mondta el lapunknak Kozák Márton, a köztévé kuratóriumi elnökségének SZDSZ-es tagja. Hozzátette: a produkció licenc, eredetije a német SAT1 kereskedelmi televízióban nagy sikerrel futott. A kurátor nem tudott arra a kérdésünkre válaszolni, mikor indul az új program.
Úgy tudjuk, hogy a műsorról való elnökségi szavazáson egy SZDSZ-es és két MDF-es igen állt szemben két MDF-es nemmel, három pártdelegált (két MSZP-s és egy SZDSZ-es) nem vett részt a voksoláson.
A hivatalos cégadatok szerint a Mindshare Kft. két tulajdonosa az NG Partners Kft. és az Ogilvy and Mather Rt. E két cég tulajdonában áll egyébként az a Média Insight Kft. is, amely a napokban kapott bruttó kétszázötvenmillió forintos megbízást médiavásárlási feladatokra a Gyurcsány Ferenc vezette sporttárcától.
Vágó István sem megerősíteni, sem cáfolni nem kívánta lapunknak a tv2.hu internetes portálon megjelent hírt, miszerint évi 48 millió forintért a köztévéhez szerződne. A hírportál szerint az öszszeg – amely a kereskedelmi csatornáknál is tekintélyesnek számít – vélhetőleg azért ekkora, mert évi 50 millió felett kuratóriumi hozzájárulás szükséges. Hozzátették: a szerződést két plusz egy évre kötik, és a napokban írják alá. Csorba Mária, az MTV sajtóreferense leszögezte: az MTV és Vágó István semmilyen tárgyalást nem folytatott, a hír megalapozatlan.

Eltűnt pásztói nőt keres a rendőrség