Nem mond le a 2001. szeptember 11-i események szerepeltetéséről kampányfilmjeiben George W. Bush. A novemberi választásokon címét védő elnök tízmillió dolláros tévéhirdetései még a múlt héten kerültek adásba, és rövidesen támadások kereszttüzébe kerültek, mivel a terrortámadások képeivel illusztrálták azokat. Két klipen is vannak vitatott jelenetek: a Világkereskedelmi Központ romjai, illetve a ledőlt épületből halott bajtársukat kiemelő tűzoltók. Az áldozatok hozzátartozóit tömörítő egyik szervezet, a Szeptember 11-i Családok a Békés Holnapért azonnal tiltakozott, és követelte a hirdetések felfüggesztését, mondván, a képek politikai célú felhasználása felháborító cselekedet. Véleményükhöz hamarosan a demokraták is csatlakoztak, így John Kerry elnökjelölt kampánytanácsadói, ám a reménybeli massachusettsi szenátor maga nem szólalt meg. Szerintük lépésével az elnök bizonyította, hogy az ország megosztására törekszik.
A vita következő fázisa a korabeli New York-i republikánus polgármester, Rudolph Giuliani reakciója volt, aki szerint nem ítélhetőek el a reklámok. Szombaton texasi ranchán maga az elnök újságírói kérdésre válaszolva kijelentette, hogy „továbbra is beszélni fogok szeptember 11-ről és annak a napnak országunkra és elnökségemre gyakorolt hatásairól. Továbbra is gyászolni fogom az áldozatokat.”
Miközben bírálják a republikánusok médiamódszereit, a kihívók háza táját is támadások érik. Az elnök pártja közleményt küldött az ország vezető médiumainak, amelyben arra szólítja fel őket, hogy ne tegyék közzé a demokratákat nem hivatalosan támogató MoveOn. org szervezet Bush-ellenes hirdetéseit. Nem egyebet állítanak, mint azt, hogy az interneten szerveződő mozgalom törvénytelen pártfinanszírozási módszerekkel él, így a hirdetéseit közlők bűnsegédletet követnek el.
Két új program indul a fiataloknak, több tíz milliárd forinttal támogatja a kormány
