Ismeretes: Keller László közpénzügyi államtitkár legutóbbi nyilatkozatában azt állította, hogy az Orbán-kormány alatt továbbépített és felújított sztrádáknál súlyos mechanikai, szerkezettani és kőzettani elváltozások tapasztalhatók. Keller szerint ennek az az oka, hogy a kivitelezők nagy mennyiségű dolomitot használtak fel, ami vízzel érintkezve roncsoló hatású kénsavat termel.
Az M3-as autópályánál nem használtak dolomitot. A felújított M7-es autópálya kötőrétegének kővázát alkotja dolomit, amelyet a Bau Holding iszkaszentgyörgyi bányájából szállítottak az építkezéshez.
Részletek a 11. oldalon
Brüsszelben most nem az történt, amit megszoktunk















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!