A polgári körök rendezvényszervezéseiben szerepet vállaló Kerényi Imre a Hír TV-ben „mutatott rá”, hogy gyermekét a Gyurcsány Ferenc vezette minisztérium kampányában áldozatként szerepeltetett karakterhez hasonlóan Kerényi Katának hívják.
– Természetesen senkit nem kívántunk megbántani, eszünkbe sem jutott az esetleges névazonosság – nyilatkozta lapunknak Szigetvári Viktor, a GYISM sajtófőnöke.
– Sajnálatos, a mai közállapotokra jellemző, hogy egy helyes célt szolgáló kampány kitalált szereplőjének elnevezése ilyen feltételezéseket hordoz magában – hangsúlyozta. Elmondta, a film osztrák szereplőjének kezdetektől fogva ez volt a kitalált neve. A színházi rendező „véletlenek sorának” nevezte, hogy a „Kerényi Kata, 8 éves általános iskolai tanuló – apja rendszeres szexuális zaklatásnak teszi ki” szövegben gyermeke nevével azonos a zaklatásnak kitett szereplő neve. A budapesti telefonvonal-előfizetők között 137 Kerényi szerepel, közülük egyet hívnak Katalinnak.
Az Index közlése szerint a GYISM összesen 75 millió forintot költött a kampányra. A Scholz & Friends által gyártott filmek kreatív előkészítése és munkálatai bruttó 15 millió forintba kerültek. A fennmaradó összeget a médiaköltségekre fordította a Gyurcsány Ferenc által vezetett minisztérium.

Itt a bizonyíték: döbbenetes hasonlóságok vannak Gyurcsány és a Tisza Párt őszödi beszéde közt