Látványos reprezentációval jelentette be a Magyar Turizmus (MT) Rt. azt a hírt, hogy Tony Curtis magyar származású amerikai színész lesz a főszereplője az Amerikában vetítendő, hazánkat népszerűsítő reklámfilmnek. Eredetileg márciusra tervezték a film premierjét, ám erre csak május végén került sor. A reklámfilmek költségvetését maximum tízmillió forintban szabták meg, Tony Curtis ingyen vállalta a munkát. Ugyanakkor a Magyar Rádió reggeli Krónikájában megszólaltattak számos amerikai állampolgárt, és néhány ottani tévétársaságot is, például a CNN-t, amelyek közül senki sem hallott a reklámfilmről.
Már nem vetítik Amerikában a hazánkat népszerűsítő 30 másodperces reklámfilmet – ismerte el lapunknak Galla Gábor, az MT Rt. vezérigazgatója. Mint mondta: ma már azért nem vetítik, mert nem hosszabbították meg a film vetítését, ami összesen két hétig – május végétől június elejéig – futott. A vezérigazgató szavai szerint a Budapest-filmet tíz csatornán – Bravo, CNBC, Travel Channel, Discovery, History, MSNBC, Fox News, CNN, A&E, Food Network –, kilenc állam húsz városában 1444 alkalommal sugározták. Galla közölte: az MT Rt. New York-i külképviseletének médiavásárló partnere a célközönség optimális elérésének elsődleges szempontját szem előtt tartva tett javaslatot azokra a kábelcsatornákra, amelyek leginkább lefedik azokat a területeket, ahol a célközönség – azok az 50 év feletti férfiak és nők, akik Amerikán kívüli utazást tettek az elmúlt három évben – koncentrálódik. Stratégiájuk a kulcscsatornák – mint CNN és CNBC – felhasználása volt a vásárlás helyi kábelhálózatokon keresztül történő támogatásával.
Magyar Péterék agrártanácsadója butának és irigynek tartja a magyar gazdákat
