A zaj ellenére tovább épül az M7-es

2004. 07. 20. 17:42
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Nincs jobb megoldás a vasúti szállításnál az építőanyag célba juttatásához, habár ez drágább, mintha közvetlenül a bányából vinnék a keverőüzembe az útépítéshez szükséges anyagot – mondta Dunai György, a Nemzeti Autópálya (NA) Rt. vezérigazgatója.
– Kímélni szeretnénk a nagy forgalmú dél-balatoni utakat, ezért döntöttünk az M7-es építéséhez szükséges anyag vasúti szállítása mellett. Ez zajjal jár, de nincs jobb megoldás – reagált Dunai György a lapunkban megjelent tegnapi írásra, amely szerint a vasútállomás közelében lakó bogláriak már két hónapja szenvednek az M7-eshez érkező építőanyag rakodásának zajától. – Olcsóbb lenne, ha a kavicsbányákból közúton jutna el az építőanyag a keverőüzembe, ám az a vasútnál is nagyobb zajjal, porral s a régi 7-es utat megbénító forgalommal járna. Ami pedig az építés szüneteltetésére vonatkozó felvetést illeti, tudni kell: ha az építők mondjuk két hónapra leállnának, az jóval több mint két hónapos határidőcsúszást eredményezne. Nem beszélve az inflációból adódó többletköltségről. Mert minél később vásároljuk meg az építőanyagot, annál többe kerül – érvelt Dunai.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.