Több problémát is felvetett a számhordozhatóság lehetőségének megteremtése. Ilyen volt például az, hogy a fogyasztók nem tudják egyértelműen eldönteni, melyik szolgáltatóhoz tartozik a hívószám. Ez mára egy úgynevezett USSD-kód elküldésével megtudható. (Az USSD kód a Vodafone-nál nem működik.) Az USSD-kódos lekérés során a következő kódsorozatot kell bebillentyűzni a készülékbe: *126*hívószám# (ahol a hívószám a keresett hívószám körzetszámmal együtt), majd a kódot a „hívás” gomb megnyomásával kell elküldenie. Válaszként rövid időn belül egy hálózati üzenet jelenik meg a készülék kijelzőjén, amelyben megküldik a kért információt. Az eljárás teljesen ingyenes, és csak pár másodpercet vesz igénybe. Az, hogy a szám hordozható-e vagy sem, úgy is kideríthető, ha felhívjuk a mindhárom szolgáltató esetében működő, ingyenes 1748-as számot. Problémát jelentett az is, hogy a mobilhasználó az utolsó befizetett számlát követően is folytat még beszélgetést a régi szolgáltatónál, így új, ki nem egyenlített számlája keletkezik. Ezért a mobilszolgáltatók azt a gyakorlatot vezették be, hogy a megkezdett számlákat az átvevő szolgáltató egyenlíti ki.

„Emberkereskedelem” miatt tiltott le több száz tiszás csoportot a Facebook