Csak napi diagnosztikai szemle után indulhatnak forgalomba a jövőben a BKV járművei. A vállalat egyébként 350 millió forintos keresetet nyújtott be az Ikarusbus Rt. ellen a hibás járművek miatt, bár a gyártó nem ismeri el a típushibákat. Felelősségre vonás egyébként sehol nem történt ez ügyben. Aba Botond, a BKV vezérigazgatója a Volvo buszok kapcsán megjegyezte, azok jól bírják a budapesti útviszonyokat, a nagyobb kátyúkat is. Ismert, korábban több panasz érkezett a közlekedési társasághoz, hogy az új buszok túlságosan zötykölődnek a kátyúk miatt, nem elégséges a rugózásuk, kényelmetlenek az üléseik, nincs klíma, illetve nem elég nagy felületen lehet kinyitni az ablakokat. Aba Botond kifejtette: a jövő év áprilisáig szállítandó újabb 50 Volvóba klímát szerelnek, s az ablakokat is kicserélik, valamint javítanak az ülések párnázottságán.
A 2-es metró felújításával kapcsolatban a vezérigazgató elmondta: november közepéig kell a kivitelezőknek minden olyan hibát kijavítaniuk, amit az augusztusi forgalomba helyezés óta észleltek. Aba Botond a vállalat rossz kommunikációjával magyarázta, hogy hetek óta különböző hiányosságokról esik szó. Emlékezetes, lapunk írta meg, hogy az augusztusban átadott metrószakaszban csak az egyik oldali sínpár lett felújítva. Az alagútban helyenként érzékelhető vízfoltok kapcsán Aba Botond kifejtette, hogy nehéz jó szigetelést kialakítani a régi, rossz technológiával épült alagútban. Még több száz helyen kell kijavítani a szigetelést.

Sokkoló strandbelépő árak – mutatjuk, hol mennyit fizet