A programtól gyökeres változások a nemzetgazdaság más területein sem várhatók. Az autópálya-építési tervekben gyakorlatilag nincs új elem. Paradoxon, hogy a vasút fejlesztése a törzshálózat modernizációja címén szerepel az anyagban, hiszen a nemzetközi fővonalak átépítését az EU kormányprogram nélkül is támogatná. Gondot okozhat, hogy a MÁV átfogó reformjával nem foglalkozik érdemben a dokumentum.
Drasztikusan drágulnak jövőre az illetékek, s az adóterhek módosulása sem lesz mindenkinek kedvező. A bankoknak, a lízing- és a faktoringcégeknek a kamatkülönbözet után kell hatszázalékos adót leróniuk. Kétkulcsos lesz jövőre a személyi jövedelemadó-tábla. Miközben az idén még nem kell adót fizetni a tőzsdei árfolyamnyereség után, januártól már 25 százalékos adó terheli a befektetéseket.
Részletek a 11. oldalon

Mártha Imre magánbiznisze rekordot döntött, miközben a főváros csődben