Kimaradt a jövő évi költségvetési tervezetből a korábbi kormányfői ígérettel ellentétben a Hódmezővásárhely és Szeged közötti út négysávosításának folytatása. A 47-es főút jelzett szakaszán még az Orbán-kormány idején elkezdődtek a munkálatok, s a választási ciklus végére mindössze 4,6 kilométer hoszszan maradt kétsávos. Ennek szélesítése mindmáig nem fejeződhetett be, mert a kormányváltás óta nem lehetett itt látni útépítőket.
Miközben a kormány pénzhiánnyal magyarázta a munkálatok szüneteltetését, Medgyessy Péter azt ígérte: 2006-ig teljes hosszában négysávos lesz a két megyei jogú város közti út, az ehhez szükséges öszszeget a 2005-ös költségvetésből biztosítják. Megismerve annak tervezetét, a hódmezővásárhelyiek arra gyanakodnak, hogy a Gyurcsány-kormány éppúgy büntetni akarja őket az útépítés elodázásával, miként tette azt elődje. Kételkednek abban, hogy a büdzséből nem lehetne kiszorítani négy, négy és fél milliárd forintot, ami elegendőnek bizonyulna a munkálatok befejezéséhez. Ha nem kerül az ország költségvetésébe ez a beruházás, a fideszes vezetésű város lakói a demonstrációktól sem riadnak vissza. A civil szervezetek már jelezték, hogy félpályás útlezárásra is készek a cél érdekében, hiszen a város több tíz milliót költött eddig az ipari park létesítésére, de oda beruházók mindaddig nem érkeznek, amíg nem fejeződik be a főút négysávosítása.

Így köszöntötte Bódi Guszti Bódi Margót: „Legyünk még együtt 30 évig!”