Nem okozott fennakadást a közlekedésben az első munkanapon a Keleti pályaudvar előtti metróépítkezés megkezdése. A Baross tér két oldalán az eddig egyirányú négysávos közlekedés kétszer két sávosra szűkült, a Rottenbiller utcából nem lehet a Rákóczi útra fordulni, mindenki csak azon a „folyosón” folytathatja az útját, ahonnan érkezett: a téren nem lehet elfordulni. A közlekedési lámpák a megfelelő ütemben eresztették át a járműveket, úgy tűnt, a vezetők is felkészültek a változásokra, folyamatosan haladt a kocsisor a Thököly út, illetve a Blaha Lujza tér felé. A felüljárón tapasztaltunk délben kisebb torlódást, a Fiumei útról a belső városrész felé araszoltak az autók. Bizonytalanok voltak azonban a gyalogosok, akik nehezen találtak rá az áthelyezett buszmegállókra.
Saliga József, a BKV Rt. fődiszpécsere szerint még egy-két napnak el kell telnie ahhoz, hogy mindenki megszokja a Baross tér júliusig tartó új rendjét. A közlekedési társaság két forgalomirányító munkatársa állandóan a téren lesz, ha szükséges, azonnal segítenek az autósoknak és gyalogosoknak. A BKV járatai a menetrendnek megfelelően közlekedtek a megváltozott forgalmú útvonalakon. A reggeli csúcs idején sem alakult ki dugó a Keletinél – tudtuk meg Zdroba Gyulától, a Fővinform ügyeletesétől. Aki tehette, elkerülte autóval a pályaudvar környékét – mondta lapunknak Szécsi Tibor rendőr százados.

Kiderült, hogyan szivároghatott ki a Tisza-lista: egyszerűen elbaltázták