A Nyíregyháza–Görbeháza közötti szakasz határidőcsúszása kapcsán Vinnai Győző önkormányzati képviselő, a Fidesz nyíregyházi polgármesterjelöltje kifejtette: 2005 augusztusában a testület tájékoztatást kapott a kivitelezőktől arról, hogy a 2006. márciusi határidő tarthatatlan, és jegyzőkönyvekkel igazolhatóan elhangzott az is: legfeljebb 2007 ősze vállalható. Ehhez képest a határidőt először csak 2006 decemberére módosították, majd meglepő módon szeptember közepén bejelentették, hogy csak 2007 őszére várható az M3-as Nyíregyházára érkezése. A fideszes politikus szerint érthető, hogy ilyen körülmények között különösen irritálja az embereket az a plakát, ami kész autópálya-szakasz előtt ábrázolja a szocialista jelöltet. Vinnai szerint nem tudni, hol készülhetett a fotó, mert Nyíregyháza egy részénél már van négysávos elkerülő út, ám az nem autópálya.
Az ügyről szerettük volna megkérdezni Csabai Lászlónét is, ám lapzártáig nem sikerült utolérni. Magukat megnevezni nem akaró szocialista forrásaink viszont azt állítják: a csúszás oka, hogy hat évvel ezelőtt a Fidesz nyomására megváltozott az autópálya nyomvonala, és nem Polgártól épül Nyíregyháza felé, hanem a Debrecenhez 13 kilométerrel közelebb lévő Nyíregyházától. Mások pénzügyi körökből kiszivárogtatott információkra hivatkozva állítják: a Nyíregyháza–Görbeháza közötti szakaszra jelenleg nincsen pénz. Remenyik Kálmán, a Nemzeti Autópálya Rt. vezérigazgatója viszont a régészeti feltárások, a kisajátítások elhúzódásával, illetve az árvízzel magyarázza a csúszást, jól értesült források viszont tudni vélik: elfogyott a pénz.
Napi balfék: Bud Spencer tanácsai a diszkójampinak