Röviden

MN
2008. 02. 25. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Megtévesztő fogkrémreklám
Pert nyert – igaz, még csak első fokon – a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Colgate– Palmolive Magyarország Kft. ellen, miután a bíróság helybenhagyta a versenyhatóság által kiszabott 257 millió forintos bírságot. A GVH közleménye szerint a Colgate televíziós reklámkampányban használt megállapításai, mint hogy a „Colgate Total A fogorvosok választása”, illetve a „Colgate Total A fogorvosom választása” alkalmasak voltak a fogyasztók megtévesztésére. A GVH 2006-os határozatával a Colgate nem értett egyet, jogorvoslatért a bírósághoz fordult, a Fővárosi Bíróság azonban első fokon elutasította a keresetet, és teljes egészében helybenhagyta a GVH döntését (J. Gy.)

Zara: Szükséges az adócsökkentés
Szükség lenne arra, hogy az állami elvonások az adórendszer szerkezeti változtatásával csökkenjenek – fejtette ki Zara László (képünkön), a Magyar Adótanácsadók Országos Egyesületének elnöke egy, a Hírszerző által készített interjúban. A szakértő szerint jelenleg az ingatlanadó bevezetéséhez sem a szakmai, sem a társadalmi feltételek nem állnak rendelkezésre. (MN)

Még lehet kérni a támogatásból
Azok, akik eddig nem adtak be kérelmet gáz- vagy távhőár-támogatáshoz, még megtehetik, mert kedvező elbírálás esetén az igénylés benyújtását követő hónap első napjától már elszámolják a támogatási összeget – hívta fel a figyelmet a Szociális és Munkaügyi Minisztérium közleményben. A 2008. évi támogatásra 1,737 millió kérelem érkezett, amiből 32 ezret utasítottak el. Hiánypótlást 568 ezer tétel miatt kértek. (MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.