Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárásban, a nyilvánosság kizárásával kötött új megállapodást a kancellária a Mediaedge: cia Hungary Kft.-vel a kormányzati kommunikáció és kampánysorozat médiatervezési és -vásárlási feladatainak elvégzésére – adta hírül a Napi Gazdaság. A szerződés értéke ugyanúgy 800 millió forint, mint az ugyanezen céggel tavaly aláírt megállapodásé, amelyről lapunk is beszámolt. A tavalyi megbízás idén június 30-ig vagy a keret kimerüléséig szólt. Csakhogy a keretet pár hónap alatt fölélték, így a kormányzat új megállapodást kötött. Répássy Róbert (Fidesz) szerint ez azt jelenti, hogy a kormány újabb 800 millió forintot akar az ellenkampányra költeni, és így már a hárommilliárdot is elérik a kabinet kommunikációs kiadásai. Az Új Magyarország kiadványok 275 millióba kerülnek, a MeH 300 milliót költ a kormányzati kommunikáció nyomdai munkáira, az egészségügyi tárca összesen 830 milliót fordít kommunikációra, propagandára. Répássy felszólította a kormányt: állítsa le ellenkampányát.
Budai Bernadett kormányszóvivő szerint a kormány kötelessége, hogy korrekt tájékoztatást adjon az embereknek az őket érintő intézkedésekről.
Ez nagyot szólna: ilyen csapattársa még nem volt Sallai Rolandnak!
