Százmilliókat költ a HM reklámra

2009. 03. 13. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Médiavásárlásra, rendezvényszervezésre és nem hagyományos reklámeszközökre (úgynevezett BTL-feladatokra) keres partnert a Honvédelmi Minisztérium Zrínyi Kommunikációs Szolgáltató Kht.-ja – írja a Közbeszerzési Értesítő. Miközben a honvédelmi tárca a gazdasági válságra hivatkozva takarékossági programot indított, a médiafeladatokra nettó háromszázmillió forintot szánnak, ettől plusz 50 százalékkal eltérhetnek.
Mint arról korábban beszámoltunk, a HM Zrínyi Kht. már 2007-ben is kiírt egy hasonló beszerzési eljárást rendezvényszervezésre, médiavásárlásra és BTL-kommunikációs eszközökre, akkor a Sensation Event Marketing nyerte meg az eljárást. A céggel 120 millió forintos szerződést kötöttek, hogy 2009 októberéig lássa el a médiakampány feladatait. A honvédség népszerűsítését szolgáló kampányfilmeket és kiadványokat a HM Zrínyi Kommunikációs Szolgáltató Kht. megbízása alapján láthatja el a társaság.
A honvédséget népszerűsítő kampányra 2007-ig is jelentős mennyiségű közpénz ment el, közel 300 millió forintot fizettek ki a Mediaedge: cia Hungary Kft.-nek és a Media Machine Reklám és Produkciós Kft.-nek. Az utóbbi társaság egyik vezetője, Mentes Endre egyéb cégeken keresztül üzleti kapcsolatba került kormány közeli médiaszemélyiségekkel és a Sziget Fesztivál szervezőivel is. Gerendai Károllyal, a Sziget Kulturális Menedzser Iroda egykori képviselőjével például a TV Sziget Kulturális Szolgáltató Kft.-n keresztül került üzleti viszonyba a vállalkozó. A Media Machine korábban a Miniszterelnöki Hivatal reklámügynökségi és médiavásárlói feladatok ellátására kiírt közbeszerzési pályázatán is a nyertesek közé került, amelynek keretösszege bruttó 350 millió forint volt.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.