Két tematikus csatornával bővíti médiaportfólióját az Origo Zrt., amelyek a digitális és analóg kábelhálózatokon is elérhetők lesznek. A ma induló csatornák a Life Network és az Ozone Network neveket viselik. A Life Network életmódsorozatokkal, kórházi dokumentumfilmekkel, fikciós kórházsorozatokkal és játékfilmekkel, illetve a későbbiekben naponta jelentkező Life – egészséges életvitellel foglalkozó – magazinnal jelentkezik. A csatornán helyet kapnak a gyermekneveléssel, a családdal, a hétköznapinak tűnő, de létfontosságú problémákkal és kérdésekkel, a gyógyászattal vagy éppen a különleges betegségekkel foglalkozó témák is. A Life Network mindezt informatívan, közérthető és szórakoztató formában tálalja nézőinek.
Az Ozone Network jövő évtől teljes műsoridőben, naprakészen és rendszeresen képernyőre kerülő időjárás- és közlekedési jelentésekkel hiánypótló szolgáltatást jelent a hírközlési piacon. Ez az egyedüli csatorna, amely felvállaltan és kiemelten foglalkozik olyan globális kérdésekkel is, mint a klímaváltozás, a fenntartható fejlődés, az alternatív erőforrások kérdése, az eltűnő világok vagy a környezettudatos életmódra nevelés.
Az új csatornák az indulás napjától elérhetők a Magyar Telekom otthoni és kisüzleti kommunikációs szolgáltatásainak márkája, a T-Home televíziós szolgáltatásának kínálatában. Így már a mai adásnapon közel félmillió háztartásba jut el a két csatorna, a T-Home IPTV, a Kábel TV és a Sat TV nézőihez. A tervek szerint az üzemeltetők újabb kábelszolgáltatókkal működnek együtt, ezért a két adó egy év múlva egymillió előfizetőnél lesz nézhető.
A csatornák részei annak a multiplatform-alapú tartalomszolgáltatási elképzelésnek, amely a weboldalakkal és a mobil alkalmazásokkal válik egésszé. Az úgynevezett három képernyős modell új tartalmi és üzleti logikára épülő szolgáltatások – tematikus televíziócsatornák, weboldalak és mobil- tartalomszolgáltatás – integrált tervezésén és működtetésén alapul, amelyek egységes arculattal, ám az egyes megjelenítési platformok igényeire szabott tartalommal jelennek meg. Az Origo Zrt. Magyarország meghatározó interaktív és multiplatform tartalomszolgáltatója a látogatottság és a hirdetési bevételek tekintetében egyaránt. A médiatársaság kínálatába tartozik többek között az Origo.hu hírportál, a Freemail.hu levelezőrendszer, az iWiW közösségi portál, az OK.hu kereső és a Videa.hu videomegosztó weboldal.
Őrült végjáték: csodagól döntött a Real Madrid rekordot jelentő mérkőzésén
