Idén is csaknem kilencven magyar nyelvű előadásból választottak az ítészek, akik odaítélték a Színházi Kritikusok Céhének elismeréseit, amellyel az előző évad jelentős és a tagok által is elismert produkcióit díjazzák. Mint pénteken este a Thália Színházban kiderült, Szabó Borbála és Varró Dániel Líra és Epika című műve lett a legjobb új magyar dráma, a legjobb előadásnak pedig a Pécsi Nemzeti Színház Istenítélet című előadását választották. A legjobb rendezés díját Zsótér Sándor kapta A velencei kalmár című darabért, amelyet az Egri Gárdonyi Géza Színházban vitt színre. A legjobb női főszereplőnek járó díjat Csákányi Eszter a Fédra Fitnessben és A hét asszonyában nyújtott figuráiért vehette át. A legjobb férfi főszereplőnek járó elismerést Hajduk Károly (Katona József Színház: Éhség) és Pálfi Ervin (Szabadkai Népszínház: A Gézagyerek) kapta meg. Börcsök Enikőt ítélte a grémium az évad legjobb női mellékszereplőjének a vígszínházbeli Augusztus Oklahomában című darabban nyújtott alakításáért. A legjobb férfi mellékszereplőnek járó elismerést Széles László vehette át. A kritikusok a legígéretesebb pályakezdőnek Tenki Rékát választották a Katona József Színház Barbárok című előadásában megformált karakterért.
A legjobb zenés, szórakoztató előadásnak járó díjat az Örkény Színház és a Művészetek Palotája közös, Jógyerekek képeskönyve című előadása kapta meg. A KoMa Társulat és az ALKA.T Fédra Fitness című munkája lett a Színházi Kritikusok Céhe szerint az évad legjobb független színházi előadása, míg a legjobb gyerekelőadásnak a Stúdió „K” Rettentő görög vitéz című munkáját választották.
Őrült végjáték: csodagól döntött a Real Madrid rekordot jelentő mérkőzésén
