A tizenöt és hatvan év közötti korosztálynak szóló zenei, kultúrát közvetítő, kereskedelmi rádióként határozták meg az FM 103,3 frekvencián november 19-től működő Class FM arculatát az új országos médium menedzsmentjének képviselői azon a tegnap tartott sajtótájékoztatón, amelyen a rádió műsorstruktúráját ismertették. – Aláírtuk azt a szerződést, amelynek értelmében a Danubius Rádió eddigi frekvenciáján hét éven keresztül a Class FM szól majd – mondta el Csiszár Jenő, a Class FM menedzsmentjének tanácsadója, aki hónapok óta közreműködik az adó arculatának kialakításában. A rádió által képviselni kívánt irányvonallal kapcsolatban hangsúlyozta: a magyar kereskedelmi rádiózás elmúlt több mint tíz évének eredményeit szeretnék megtartani, félreteszik, ami nem működött, és eltökélt céljuk, hogy a műsorstruktúrát az európai trendekhez igazítva korszerűsítsék. A két országos kereskedelmi adó gyakorlata alapján a vidéki rádiózásban is uralkodóvá vált, hogy a rádiók kevés zenét agyonjátszanak. Ideje lenne ezen túllépni – tette hozzá. Csiszár Jenő korábbi rádiós múltjának tapasztalataira hivatkozva egy, a hallgatóhoz minél közelebb álló, közvetlen hangvételű kereskedelmi rádió megvalósítását javasolta az ORTT által kiírt pályázaton nyertes Class FM menedzsmentjének, amely az elhangzottak szerint a 92-93 százalék arányú – több mint egyharmad részt magyar – zenei tartalom mellett, költségcsökkentő konzervműsorok helyett szolgáltató tartalmat is sugároz majd. A rádió műsorvezetőivel, húzóneveivel kapcsolatban stratégiai okokra hivatkozva még semmi konkrétumot nem árultak el a vezetők.

Mindkét irányban le kellett zárni az M5-öst, akkora a baj