Startra kész a Class FM rádió

Klementisz Réka
2009. 11. 14. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A tizenöt és hatvan év közötti korosztálynak szóló zenei, kultúrát közvetítő, kereskedelmi rádióként határozták meg az FM 103,3 frekvencián november 19-től működő Class FM arculatát az új országos médium menedzsmentjének képviselői azon a tegnap tartott sajtótájékoztatón, amelyen a rádió műsorstruktúráját ismertették. – Aláírtuk azt a szerződést, amelynek értelmében a Danubius Rádió eddigi frekvenciáján hét éven keresztül a Class FM szól majd – mondta el Csiszár Jenő, a Class FM menedzsmentjének tanácsadója, aki hónapok óta közreműködik az adó arculatának kialakításában. A rádió által képviselni kívánt irányvonallal kapcsolatban hangsúlyozta: a magyar kereskedelmi rádiózás elmúlt több mint tíz évének eredményeit szeretnék megtartani, félreteszik, ami nem működött, és eltökélt céljuk, hogy a műsorstruktúrát az európai trendekhez igazítva korszerűsítsék. A két országos kereskedelmi adó gyakorlata alapján a vidéki rádiózásban is uralkodóvá vált, hogy a rádiók kevés zenét agyonjátszanak. Ideje lenne ezen túllépni – tette hozzá. Csiszár Jenő korábbi rádiós múltjának tapasztalataira hivatkozva egy, a hallgatóhoz minél közelebb álló, közvetlen hangvételű kereskedelmi rádió megvalósítását javasolta az ORTT által kiírt pályázaton nyertes Class FM menedzsmentjének, amely az elhangzottak szerint a 92-93 százalék arányú – több mint egyharmad részt magyar – zenei tartalom mellett, költségcsökkentő konzervműsorok helyett szolgáltató tartalmat is sugároz majd. A rádió műsorvezetőivel, húzóneveivel kapcsolatban stratégiai okokra hivatkozva még semmi konkrétumot nem árultak el a vezetők.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.