Január 7-én Frenák Pál a Fiúk felújított verzióját, új szereposztásos változatát mutatja be. A Lábán Rudolf-díjjal jutalmazott koreográfia a biológiai és társadalmi nemek változásait vizsgálja, a nő-férfi reláció mentén. Frenák archetípusként értelmezi a Macsót, a Nárciszt és a Herkulest. A frenáki trilógia első része váltakozva jeleníti meg a férfitársadalom mikro- és makrokozmoszát. Január 15-én a Forte Társulat Horváth Csaba rendezésében a Figyeljük csöndben a mozgást címen futó munkát mutatja be, amely Samuel Beckett Ó, azok a szép napok!, Szöveg és zene, Lélegzet, Kísértettrió, Godot-ra várva gondolatiságával próbál meg abszurd játékot játszani. Mozdulatok és a nyelviség találkozása egy táncszőnyegen.
Január 28-án Bozsik Yvette rukkol elő Újravágva című kompozíciójával. Az ember sokszor játszik el azzal a gondolattal, mi lenne, ha életét elölről kezdhetné, ha bölcs, érett fejjel, tapasztalatokkal megpakolva újfent nekivághatna a nagybetűs utazásnak. Bozsik Yvette is ezt a kérdéskört boncolgatja, persze saját magára vetítve: eddigi munkásságának különböző okokból, önként vagy kényszerűségből kimaradt jeleneteit idézi fel.
A téli táncblokk zárásaként pedig február 4-én Gergye Krisztián csapata a Quartet koincidens négy táncosra című etűdöt mutatja be. Gergyéék is általános kérdéseket feszegetnek: semmi sincs véletlenül, minden eleve elrendeltetett, vagy történhet-e minden másképp, mint ahogy meg van írva.

Eltűnt pásztói nőt keres a rendőrség